  • 1. Data: 2016-05-25 19:16:44
    Temat: Stihl zdziercy?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kupiłem niecały rok temu łańcuch widiowy Pico Duro do piły Stihl. Dałem
    ok. 65 zł -plus wysyłka. Teraz chcę kupić drugi i okazuje się, że Stihl
    zrobił zakaz sprzedaży przez internet i odsyłają mnie do sklepu
    stacjonarnego, gdzie chcą 120 zł.
    Niech się pocałują tam, gdzie słońce nie dochodzi.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-05-25 19:45:09
    Temat: Re: Stihl zdziercy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

> [...]
    > mnie do sklepu stacjonarnego, gdzie chcą 120 zł.
    > Niech się pocałują tam, gdzie słońce nie dochodzi.

    W Bolanda jak widzisz okazję kupuj trzy.

    --
    Piter

    Czym się różnią domy za 1mln $ i za 2mln $
    W tym za 2mln nie ma szczurów.

  • 3. Data: 2016-05-25 20:39:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 19:16:41 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > ok. 65 zł -plus wysyłka. Teraz chcę kupić drugi i okazuje się, że Stihl
    > zrobił zakaz sprzedaży przez internet i odsyłają mnie do sklepu

    Na pewno 65 placiles? Ja tez pamietam kupowalem 2-3 lata temu i placilem grubo
    ponad stowe na allegro :) Swoja droga fajny lancuch ale szybko sie wyciagnal
    i musze isc zaniesc do skrocenia o jedno ogniwo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2016-05-25 21:04:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 20:39:30 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na pewno 65 placiles? Ja tez pamietam kupowalem 2-3 lata temu i placilem grubo
    > ponad stowe na allegro :) Swoja droga fajny lancuch ale szybko sie wyciagnal
    > i musze isc zaniesc do skrocenia o jedno ogniwo.

    Też ze 3-4 lata temu koło 2zł za ogniwo płaciłem.
    Łańcuch super, sporo nim pociełem dopóki mnie nie podkusiło pociąć stare drzwi i na
    coś metalowego trafiłem i łańcuch do wyrzucenia.

  • 5. Data: 2016-05-25 23:01:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-25 o 19:16, Jacek pisze:
> [...]
    > stacjonarnego, gdzie chcą 120 zł.
    > Niech się pocałują tam, gdzie słońce nie dochodzi.

    Wreszcie jakas normalna polityka.

    TK

  • 6. Data: 2016-05-25 23:08:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-25 o 20:39, Adam Sz. pisze:

    > Na pewno 65 placiles? Ja tez pamietam kupowalem 2-3 lata temu i placilem grubo
    > ponad stowe na allegro :) Swoja droga fajny lancuch ale szybko sie wyciagnal
    > i musze isc zaniesc do skrocenia o jedno ogniwo.

    To nie jest do konca dobra mysl, acz takie rzeczy sie robi. Teoria mowi,
    ze wyciagniety lancuch oddaje sie do huty. Rozciagniecie lancucha to
    zwiekszenie odleglosci miedzy ogniwami, ktore w miare rozciagania sie
    lancucha zuzywaja szybciej zebatki.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2016-05-25 23:13:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Wreszcie jakas normalna polityka.

    a co jest noralnego w przepłacaniu?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-05-25 23:51:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Maniek4 wrote:

    >a co jest noralnego w przepłacaniu?

    pośrednicy w sklepach się nażrą dzięki monopolowi

  • 9. Data: 2016-05-26 00:06:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-05-25 o 23:13, masti pisze:

    > a co jest noralnego w przepłacaniu?

    Przeplacaniu? Myslisz, ze marza na lancuchy to 100%?

    TK

  • 10. Data: 2016-05-26 00:25:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Przeplacaniu? Myslisz, ze marza na lancuchy to 100%?

    65 zł -plus wysyłka vs. chcą 120 zł
    to ile wychodzi górką?
    A myślisz, że ten za 65 to dopłacał do interesu?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?