  • 1. Data: 2018-12-07 12:19:09
    Temat: Styropian jako odpad
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jak to u Was wygląda z odpadami styropianu?
    U mnie nie odbierają tego w punkcie recyklingu ani jako plastik ani w
    ogóle. Kazali wyrzucać do pojemników ze śmieciami niesortowanymi.
    Nie mówię tu o odpadach z ocieplenia chałupy a o ilościach takich, jak
    na przykład opakowanie po nowej lodówce.
    Jacek

  • 2. Data: 2018-12-07 13:44:20
    Temat: Re: Styropian jako odpad
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 12:19:11 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Nie mówię tu o odpadach z ocieplenia chałupy a o ilościach takich, jak
    > na przykład opakowanie po nowej lodówce.

    Wkładam do worków z odpadami plastykowymi

  • 3. Data: 2018-12-07 14:10:51
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 07.12.2018 o 12:19, Jacek pisze:
> [...]
    > Nie mówię tu o odpadach z ocieplenia chałupy a o ilościach takich, jak
    > na przykład opakowanie po nowej lodówce.

    O ile pamiętam rozpiskę, to u mnie styropian ma lądować w śmieciach
    zmieszanych. Absolutnie nie w plastikach.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 4. Data: 2018-12-07 15:46:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-12-07 12:19, Jacek wrote:
    > Jak to u Was wygląda z odpadami styropianu?
    > U mnie nie odbierają tego w punkcie recyklingu ani jako plastik ani w
    > ogóle.
    O ile pamiętam, to u mnie opakowania ze styropianu kwalifikują się do
    żółtego wora. Natomiast w tym roku wywiozłem do PSOK (czy jak to tam się
    zwie) 60 kg płyt z takiej żółtej, twardej pianki (cała przyczepka
    samochodowa ,,z czubem") i wzięli to bez problemu jako odpady budowlane.
    Każdy mieszkaniec ma prawo oddać za darmo 250 kg rocznie tego typu odpadów.

  • 5. Data: 2018-12-08 14:17:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.12.2018 o 15:46, JDX pisze:
> [...]
    > Każdy mieszkaniec ma prawo oddać za darmo 250 kg rocznie tego typu odpadów.

    A na olx ludzie to kupują do wykładania podłogi przed wylewką :-)
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2018-12-08 23:54:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 15:46:36 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Każdy mieszkaniec ma prawo oddać za darmo 250 kg rocznie tego typu odpadów.

    To zależy od gminy? U mnie rocznie na mieszkańca jest tona odpadów :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2018-12-09 17:49:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-12-08 23:54, Adam Sz. wrote:

    > To zależy od gminy? U mnie rocznie na mieszkańca jest tona odpadów :)
    Nie wiem czy to zależy od gminy. W każdym razie za darmo można oddać
    jeszcze 250 kg odpadów zielonych rocznie. Do tego RTV/AGD, ileś tam opon
    samochodowych i coś tam jeszcze. Nie pamiętam jak jest z meblami,
    aczkolwiek meble i duże RTV/AGD dwa razy w roku sprzed posesji też
    zabierają.

  • 8. Data: 2018-12-09 21:54:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > aczkolwiek meble i duże RTV/AGD dwa razy w roku sprzed posesji też
    > zabierają.

    To się nazywa zbiórka wielkogabarytowa i jej terminy są podane w
    rozpisce wywożenia śmieci.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz