  • 1. Data: 2020-02-24 16:25:13
    Temat: Sufit podwieszany
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Chce wykonac sufit pdowieszany (wzdluz scian) szer. 0,6m z półką (wysunieta
    ~0,1m) na leda oraz wycięciem otworow pod halogeny i rozlozeniem kabla, plus
    szpachlowanie.
    Ile kosztuje robocizna mb lub m2 takie sufitu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2020-02-24 16:47:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ile kosztuje robocizna mb >lub m2 takie sufit

    Warszawa?

  • 3. Data: 2020-02-24 17:14:12
    Temat: Re: Sufit podwieszany
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Warszawa?

    Małopolska - Kraków

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2020-02-24 17:54:54
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Kris wrote:

    > Warszawa?

    Cos tu podaja
    https://kb.pl/porady/sufity-podwieszane-cennik-po-wo
    jewodztwach/

    Montaż sufitów podwieszanych z płyt gips-karton - ceny za m2

    Sufit podwieszany jednopoziomowy Sufity podwieszane z płyt karton gips
    wielopoziomowe zł/m2

    dolnośląskie 99,94 - 113,85 103,49 - 110,88
    małopolskie 102,47 - 107,53 115,81 - 121,97

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 5. Data: 2020-02-25 08:52:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 24 Feb 2020 17:54:54 +0100, P_P

    > Sufit podwieszany jednopoziomowy Sufity podwieszane z płyt karton gips
    > wielopoziomowe zł/m2
    >
    > dolnośląskie 99,94 - 113,85 103,49 - 110,88
    > małopolskie 102,47 - 107,53 115,81 - 121,97

    Właśnie się u mnie klecą sufity podwieszane. Gość, starej daty, robi sam,
    krzyknął 60, ale kupiłem mu maszynerię do podnoszenia płyt (za 450 zł,
    którą już zapowiedział że odkupi, bo do tej pory męczył się z podporami,
    sam, masakra) i w związku z tym zjechał do 50. :P Ale ja mam w sumie ponad
    200m2 do zabudowy (wraz z poziomami).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2020-02-26 10:41:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.02.2020 o 08:52, Myjk pisze:

    > Właśnie się u mnie klecą sufity podwieszane.

    Ja rozumiem ten trynd z pińcet ledami montowany w Krakówku
    w przedwojennej kamienicy, gdzie standardowa wysokość salonu
    i wnęki w kuchni dla służącej to 3,80 m. Ale w powojennym
    bloku, czy jednorodzinnym klocku, gdzie w saloonie do sufitu
    jest dwa i pół metra? No, chyba że ma się nierówno pod sufitem.