  • 11. Data: 2019-12-03 10:31:20
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.12.2019 08:57, Robert Wańkowski wrote:
    > Czy w kwestii lodówek świat poszedł naprzód i jest jakiś model
    > przewyższający funkcjonalnością inne?
    >
    > Mam poszukać lodówkę do zabudowy z zamrażalnikiem dla klienta i ma być
    > super-hiper. :-)
    >
    > Robert

    Ja kupiłem ostatnio Amicę bez żadnej elektroniki. Taką z termostatem na
    gałkę. Już mam dosyć tych lodówek co się psują po gwarancji.

  • 12. Data: 2019-12-03 10:56:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-03 o 10:14, Lisciasty pisze:

    > Ale pewnie jest opcja, żeby wystrugać dziurę w tej zabudowie i w niej
    > osadzić LCD ;P
    >
    > A tak na poważnie, to pewnie z tych burżujskich lodówek to taka duża
    > dwudrzwiowa, z produkcją lodu i innymi bajerami, cena od 15k wzwyż.
    > Ale jak tu widać po tym Smegu, są i takie za 50. Fantazja sprzedawców
    > nie ma ograniczeń :]
    >
    > BTW kiedyś widziałem jakiś katalog luxusów w kiosku z gazetami na lotnisku.
    > Wysadzana diamentami dźwignia zmiany biegów do jakiejś fury kosztowała
    > chyba 200k euro. Może zaproponuj jakieś diamentowe okucia do tej lodówki :]

    Jeżeli będzie to funkcjonalność typu np. górna półka wysunie się i
    opadnie aby był dostęp to zapłacą każdą cenę.

    Ale za bajer typu TV na froncie to raczej nie. No i boją się elektroniki
    w sensie skomplikowanej obsługi.

    Wymieniałem sprawny super piekarnik na jeszcze bardziej super (mikrofala
    w nim, para i różne cuda). Kobieta praktycznie nie używa, bo nie wie jak
    to obsłużyć.

    Podobnie mam problem z pralką. Też mam poszukać najlepszej.
    Podobno ta jest najlepsza i prosta w obsłudze.

    https://www.miele.pl/domestic/pralki-1566.htm?mat=10
    582710&name=WTH130_WPM_PWash_2.0_%26_TDos

    I jeszcze inne podobne dylematy mam z tą klientką związane z AGD.

    Ale gdzie szukać pomocy? :-)

    Robert

  • 13. Data: 2019-12-03 12:48:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Ja to generalnie mało kiedy zaglądam, ale np. żona czasem tak stoi
    > przed otwartą lodówką długie chwile i duma co by tu z tego wszystkiego
    > wystrugać. A że mamy dwie lodówki to często lata od jednej do drugiej
    > i porównuje.

    Jak lodówki będą włączone do sieci (a będą), to nie trzeba będzie latać
    od jednej do drugiej, wystarczy przełącznik "podgląd zdalny/lokalny".

    > Inna sprawa, że dużo rozsądniejsze byłoby produkować lodówki otwierane
    > klapą do góry - podobnie jak zamrażarki. Szukałem takiej kilka lat
    > temu, bezskutecznie. Pewno dlatego że schylać się trzeba, a ludzie
    > tego nie lubią.

    Mają przecież takie w sklepach, na piwo.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2019-12-03 13:47:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Głowa u ciebie radziecka a rozum jak u dziecka. Roczny koszt użytkowania sredniej
    wielkosci lodówki z zamrazarka to jakieś 150 zlotych. A straty na bezsensowne
    otwieranie to może złotówka rocznie. Bylo nie rzucać w podstawowce w panią od fizyki
    kamieniami to umiał bys policzyc i nie wychodził bys na glupka nadającego się tylko
    do wypasania kóz i owiec.

  • 15. Data: 2019-12-03 16:16:40
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]
    > klapą do góry - podobnie jak zamrażarki. Szukałem takiej kilka lat
    > temu, bezskutecznie. Pewno dlatego że schylać się trzeba, a ludzie tego

    Nie, takich lodówek nie można by sprzedawać w sklepach
    Nie Dla Idiotów. Więc się nie opłaca produkować.

  • 16. Data: 2019-12-03 21:08:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.12.2019 08:57, Robert Wańkowski wrote:
    > Czy w kwestii lodówek świat poszedł naprzód i jest jakiś model
    > przewyższający funkcjonalnością inne?

    Ja mam 2m chłodziarkę bez zamrażalnika w kuchni i 180L zamrażalnik
    otwierany od góry w kotłowni. Żona...zachwycona, bo na Święta po raz
    pierwszy w życiu wszystko się zmieściło do lodówki. Do zamrażalnika
    chodzi średnio 2-3 razy w tygodniu - zanieść zakupy i przynieść coś na
    obiad.

    Same urządzenia nie posiadają jakiś bajerów poza światłem i temperaturą
    na gałkę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2019-12-03 21:56:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > obiad.
    >
    > Same urządzenia nie posiadają jakiś bajerów poza światłem i

    Chyba sprzęt marki ??????

  • 18. Data: 2019-12-04 05:01:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-03, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Czy w kwestii lodówek świat poszedł naprzód i jest jakiś model
    > przewyższający funkcjonalnością inne?
    >
    > Mam poszukać lodówkę do zabudowy z zamrażalnikiem dla klienta i ma być
    > super-hiper. :-)

    Mam 2-drzwiową LG z kostkarką do lodów. W zalezności od stopnia
    zalkoholizowana rodziny i/lub klimatu miejsca gdzie się mieszka, to
    bardzo wygodna rzecz.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2019-12-04 05:02:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-03, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > To jest do zabudowy, tak więc chyba nic z tego. :-)

    Każdą idzie zabudować :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2019-12-04 06:57:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Bylo nie rzucać w podstawowce w panią od fizyki
    > kamieniami to umiał bys policzyc i nie wychodził bys na glupka nadającego się
    tylko do wypasania kóz i owiec.

    Nie chciałbym być natrętny, ale gdybyś nie uciekał z polskiego to byś
    wiedział, że 'umiałbyś', 'wychodziłbyś' - pisze się razem.
    Natomiast 'byś wychodził' - pisze się osobno. 'Mógłbym' napiszesz razem,
    ale 'można by' - osobno, bo to ostatnie jest w formie bezosobowej.

    To takie krótkie korepetycje, bo aż oczy łzawią czasem.

    Na koniec jeszcze inny popularny błąd: 'znalazłem w JAKICHŚ internetach'
    a nie w 'JAKIŚ internetach'.

    --
    MN