  • 51. Data: 2019-12-06 18:47:29
    Temat: Re: Super lodówka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mateusz Viste pisze tak:

    > To zupełnie bez znaczenia, od tego są pieniądze żeby je wydawać.

    od tego są pieniądze żeby je liczyć ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 52. Data: 2019-12-07 00:14:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-12-06, yabba <...@...pl> wrote:

    > Sam otwierał szafkę/skrzynkę z narzędziami, otwierał pudełko z kalafonia
    > i się nią delektował?
    > Czy raczej Ty sam podrzucałeś biedakowi kalafonię
    > do klatki w ramach strasznego eksperymentu?

    Ani ani. Było to stworzenie, które chodziło sobie czasami po chałupie
    luzem i trzeba było uważać co się gdzie zostawia.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2019-12-07 06:56:51
    Od: e...@g...com

    Potem go zjadles?

  • 54. Data: 2020-01-20 11:17:48
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-12-03 o 09:56 +0100, Mateusz Viste napisał:
    > Inna sprawa, że dużo rozsądniejsze byłoby produkować lodówki otwierane
    > klapą do góry - podobnie jak zamrażarki. Szukałem takiej kilka lat
    > temu, bezskutecznie. Pewno dlatego że schylać się trzeba, a ludzie
    > tego nie lubią.

    Wygląda na to, że ktoś ten pomysł już zrealizował we własnym zakresie. Z
    opisu brzmi ciekawie.

    http://mtbest.net/chest_fridge.html

    Mateusz

  • 55. Data: 2020-01-20 11:38:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Wygląda na to, że ktoś ten pomysł już zrealizował we własnym zakresie.
    > Z opisu brzmi ciekawie.
    >
    > http://mtbest.net/chest_fridge.html

    Tradycyjnie Australia wiedzie prym w branży lodówkowej. Wynalazca domowej
    lodówki nie mógł się przebić ze swoim pomysłem w USA -- słyszał wszędzie,
    że sieć dostawców lodu działa świetnie, nie potrzeba tego zmieniać. Dopiero
    w Australii, gdzie o lód trudniej, został doceniony.

    --
    Jarek