  • 1. Data: 2020-06-30 14:39:05
    Temat: Sylwoterapia
    Od: Don Maro <d...@g...com>

    Dzień dobry,

    ostatnio przeczytałem artykuł na stronie:
    https://www.drgaja.pl/7-obszarow-szczescia/obcowanie
    -z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

    Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z którymi
    mógłby się podzielić?

    Pozdrawiam
    Maro

  • 2. Data: 2020-06-30 16:22:53
    Temat: Re: Sylwoterapia
    Od: XL <i...@g...pl>

    Don Maro <d...@g...com> wrote:
> [...]
    -z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

    > Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z

    Raczej każdy tego doświadcza - w mniej lub bardziej uświadomiony sposób.
    Oprócz zbawiennego wpływu na psychikę, znany jest np. leczniczy wpływ
    brzozy na bóle głowy - wystarczy przytulić głowę do jej pnia. Itd.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 3. Data: 2020-06-30 16:32:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.06.2020 o 14:39, Don Maro pisze:

> [...]
    -z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

    > Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z którymi

    Polecam "Sekretne życie drzew" Petera Wohllebena.
    W lesie dzieją się zdumiewające rzeczy...

  • 4. Data: 2020-06-30 17:59:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    https://www.drgaja.pl/7-obszarow-szczescia/obcowanie
    -z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

    > Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem

    Tu też coś do poczytania:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Shinrin-yoku

    https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,100961
    ,23266873,przebywanie-wsrod-drzew-ma-nas-uzdrowic-no
    wa-japonska-terapia.html

    > i ma jakieś doświadczenia, z którymi mógłby się podzielić?

    Mój pobliski mały lasek znacznie ułatwił mi przetrwanie "narodowej
    kwarantanny". I to zanim się dowiedziałam o Shinrin-yoku. ;)

    Ewa

  • 5. Data: 2020-06-30 18:51:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Don Maro <d...@g...com> wrote:
> [...]
    -z-natura/sylwoterapia-zbawienna-rola-drzew

    > Czy ktoś z Państwa zetknął się już z tematem i ma jakieś doświadczenia, z

    Stykam się non stop. Przy domu las i tylko las. Z czterech stron. Nie nam
    innego wyjścia :-)

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 6. Data: 2020-06-30 19:03:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Raczej każdy tego doświadcza - w mniej lub bardziej uświadomiony sposób.
    > Oprócz zbawiennego wpływu na psychikę, znany jest np. leczniczy wpływ
    > brzozy na bóle głowy - wystarczy przytulić głowę do jej pnia. Itd.

    Z rozpędu.

    MSPANC ;)

  • 7. Data: 2020-06-30 19:04:55
    Od: XL <i...@g...pl>