  • 1. Data: 2021-06-09 12:00:09
    Temat: Systemy zdalnego sterowania lampami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy mozecie polecic rozwiazanie które majac lampe z wyprowadzonym tylko
    pusem i minusem pozwoli mi zastąpic podwójny kontakt tak zebym mogł
    obsłuzyć jakas lampe z 4 zarówkami w systemie 2+2.

    Musiałoby to być niewielkie bo trzeba to podwiesić gdzies koło lampy,
    niezawodne i wzglednie tanie :)

    Sa takie rozwiazania?

    Czy lepiej zainstalować kontakt ze sciemniaczem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 2. Data: 2021-06-09 18:33:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 09.06.2021 12:00 you wrote:

> [...]
    > być niewielkie bo trzeba to podwiesić gdzies koło lampy, niezawodne
    > i wzglednie tanie :) Sa takie rozwiazania?

    Do podsufitki wrzucasz to
    https://m.pl.aliexpress.com/item/33053475883.html
    (Ma sterowanie radiowe 433mhz oraz wifi, więc można sterować apką,
    głosem)

    A na ścianę w dowolnym miejscu 2 gang vice switch (zasilanie bateryjne,
    steruje ww radiowo przez 433mhz) :
    https://m.pl.aliexpress.com/item/4000498573018.html

    --
    Pete

  • 3. Data: 2021-06-12 18:00:02
    Temat: Re: Systemy zdalnego sterowania lampami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

> [...]
    > głosem)
    >
    > A na ścianę w dowolnym miejscu 2 gang vice switch (zasilanie
    > bateryjne, steruje ww radiowo przez 433mhz) :

    Podsufitki nie ma, wiec musiałbym zamontować to gdzies przy lampie.
    Ale rozmiar niewielki wiec nie ma problemu.
    Dziekuje - dokładnie o to mi chodziło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 4. Data: 2021-06-13 07:54:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 12.06.2021 18:00 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Podsufitki nie ma, wiec musiałbym zamontować to gdzies przy lampie.
    > Ale rozmiar niewielki wiec nie ma problemu. Dziekuje - dokładnie o
    > to mi chodziło.

    Dodam jeszcze że te włączniki są w innych kolorach i są też klawiszowe
    -nie tylko dotykowe.
    Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę to rozmiar - bo jest też wersja
    amerykańska.

    Wrzuciłem to co u siebie zamontowałem i działa.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2021-06-14 21:27:31
    Od: <Ghost>

    7.0.0.1...

> [...]
    >obsłuzyć jakas lampe z 4 zarówkami w systemie 2+2.

    >Musiałoby to być niewielkie bo trzeba to podwiesić gdzies koło lampy,

    zigbee, schowany w żarówce

    >niezawodne i wzglednie tanie :)
    >Sa takie rozwiazania?

    np.
    https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-smart-5-5w-e14
    -ww-cw-rgb-wi-fi-tuya-10529569906
    ale nie testowalem

  • 6. Data: 2021-06-14 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost ...

    > zigbee, schowany w żarówce

    > np.
    > https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-smart-5-5w-e14
    -ww-cw-rgb-wi-f
    > i-tuya-10529569906 ale nie testowalem

    Ja to potrzebuje do lampy gdzie bedzie conajmniej kilka zarówek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???