  • 1. Data: 2020-07-08 00:48:23
    Temat: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Interesują mnie wymiary oraz cena ile daliście za wykonanie szaf
    wnękowych. Powiedzmy, że jest do zabudowy wnęka 4x2.7x0.6m - ile
    byście dali za taką szafę - tak bez szaleństwa?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-07-08 06:48:17
    Temat: Re: Szafy wnękowe - ile kosztują w PL?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 00:48, Marek pisze:
    > Interesują mnie wymiary oraz cena ile daliście za wykonanie szaf
    > wnękowych. Powiedzmy, że jest do zabudowy wnęka 4x2.7x0.6m - ile byście
    > dali za taką szafę - tak bez szaleństwa?

    Wnęka to jest raczej na szerokość wgłębienia w ścianie a nie na 4m.

  • 3. Data: 2020-07-08 10:09:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Jul 2020 06:48:17 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    > Wnęka to jest raczej na szerokość wgłębienia w ścianie a nie na 4m.

    Myśleć! Wiadomo, że wymiar wnęki 0.6m. A co powiesz merytorycznie?
    Ile dałeś na swoje szafy?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-07-08 10:33:57
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 00:48, Marek pisze:
    > Interesują mnie wymiary oraz cena ile daliście za wykonanie szaf
    > wnękowych. Powiedzmy, że jest do zabudowy wnęka 4x2.7x0.6m - ile byście
    > dali za taką szafę - tak bez szaleństwa?

    Tak naprawdę zamiarowałeś otwór, a cena jest uzależniona od tego co tam
    i z czego będzie! Może to kosztować 3,5-13 tys. bez wielkiego wydziwiania!

    Projekt szafy i osprzęt jest wybrany?

    Robak

  • 5. Data: 2020-07-08 11:28:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.07.2020 o 0:48, Marek pisze:

    > Interesują mnie wymiary oraz cena ile daliście za wykonanie szaf wnękowych.
    > Powiedzmy, że jest do zabudowy wnęka 4x2.7x0.6m - ile byście dali za taką szafę -
    > tak bez szaleństwa?

    My byśmy chętnie nic nie dali, gdyby za Bóg zapłać oferowali, ale na ten
    czas trzeba płacić - średnio biorąc - od 800 zł m/b za wysokość do 270 cm
    i bez fajerwerków. Z fajerwerkami typu lustra kryształowe, otwieranie
    pilotem itp., cena startowa wzrasta co najmniej dwukrotnie.

  • 6. Data: 2020-07-08 11:34:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Jul 2020 10:33:57 +0200, Sir_Robak
    <s...@o...pl> wrote:
    > i z czego będzie! Może to kosztować 3,5-13 tys. bez wielkiego
    > wydziwiania!

    Proste szafy, nie przesuwne, -zwykle otwierane. Kilka szuflad.

    > Projekt szafy i osprzęt jest wybrany?

    No padła propozycja projektu, osprzęt blum. Cena 22tys trochę
    wygórowana wydaje mi się, stąd pytan. Na miłość boską to jest tylko
    szafa a nie samochód.....

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-07-08 11:54:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 10:09, Marek pisze:

    > Myśleć! Wiadomo, że wymiar  wnęki 0.6m. A co powiesz merytorycznie? Ile
    > dałeś na swoje szafy?

    No właśnie, pomyśl.
    Merytorycznie to nie jest szafa wnękowa,
    tylko zabudowa ściany szafami.
    Ja nie dałem jeszcze nic, bo od kilku lat temat przejęła żona
    i nie jest w stanie zdecydować jakie chce tam mieć rurki i półki czy
    szuflady,
    ale chętnie przeczytam jaki mnie czeka wydatek.

  • 8. Data: 2020-07-08 12:52:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, July 8, 2020 at 11:34:22 AM UTC+2, Marek wrote:

    > No padła propozycja projektu, osprzęt blum. Cena 22tys trochę
    > wygórowana wydaje mi się, stąd pytan. Na miłość boską to jest tylko
    > szafa a nie samochód.....

    to wybierz cos pi razy oko podobnego (np. 2 szafy z rozsuwanymi frontami) np. tu:

    https://www.meble.pl/na-wymiar/szafy/

    albo sam sobie zamow dociete plyty, osprzet i poskrecaj ;) tylko z montazem jest
    (chyba ?) 8% VAT a sam dasz 23% (jesli nic sie nie pozmienialo)

  • 9. Data: 2020-07-08 13:46:59
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 8 lipca 2020 00:48:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > wnękowych. Powiedzmy, że jest do zabudowy wnęka 4x2.7x0.6m - ile
    > byście dali za taką szafę - tak bez szaleństwa?

    Zeszłej zimy robiłem taką szafe - dokładnie taki wymiar.
    8szuflad bluma z domykiem (średnie metalboxy)
    4 drzwi (2x płyta + 2x lustro)
    Okucia drzwi GTV
    Wyszło 4,3tyś zł

    Szuflady + okucia z allegro
    Płyty Belmeb Tychy (cięcie rozplanowane tak by wzory/słoje na płytach się zgadzały).

    Pozdrawiam
    uciu

  • 10. Data: 2020-07-08 13:56:50
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 11:34, Marek pisze:

> [...]
    >
    > No padła propozycja projektu, osprzęt blum. Cena 22tys trochę wygórowana
    > wydaje mi się, stąd pytan. Na miłość boską to jest tylko szafa a nie

    No właśnie widzisz jak się chce bajerów ledów, półek, szuflad itd. to
    niestety cena leci w górę szybciej niż Gagarin! Wiem po sobie ;) albo
    masz co chcesz, albo masz na co Cię w danej chwili stać ot co.

    Z grubsza policz materiałówkę x 2 (mniej więcej zaznaczam) to może być
    Wasza cena na zlecenie. Zrobisz sam to różnica na VAT jak już ktoś pisał
    (oczywiście na rabaty nie licz bo są dla monterów/firm).

    Robak