  • 11. Data: 2018-05-13 16:11:39
    Temat: Re: Szambo - inauguracja.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > pompa 200 hydrofor zeby zaraz po gwarancji sie nie popsul z 800. Przylacze do wody
    z filtrami tez tanie nie bedzie. Jakies zlaczki, zawory. Piatka powinna wystarczyc.
    Prad jeszcze trzeba doprowadzic, jakies zawory elektromagnetyczne i sterowanie ze jak
    zabraknie wody w szambie samo sie przelaczylo na wodociag. Czujnik wody w szambie tez
    potrzebny bo jak zabraknie wody to sie hydrofor spierdoli bo bedzie caly czas
    pracowala nie bedzie pompowal. Jak chcesz to moge dalej pietrzyc trudnosci, tak jak
    Ty to robisz. Daj sobie spokoj z wykorzystaniem deszczowki do splukiwania bo to nie
    na Twoja glowe. Mnie by wystarczylo 500 zeby wykorzystac szara wode. Tobie pieciu
    tysiecy zabraknie. Kup wiadro za dyche i na 110% zadziala.

    Wiadro to sam sobie kup, bo to jest jedyna automatyka, którą jesteś w
    stanie ogarnąć. Najlepiej załóż na głowę. Mądrzejszy na pewno się nie
    staniesz, ale chociaż może będziesz przystojniejszy :)

  • 12. Data: 2018-05-13 16:40:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zrobisz to jakis filmik daj. Kamerka sie nie przejmuj bo jak skonczysz to oczami
    bedzie sie filmowalo i samo wstawialo do netu.

  • 13. Data: 2018-05-13 17:06:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak zrobisz to jakis filmik daj. Kamerka sie nie przejmuj bo jak skonczysz to
    oczami bedzie sie filmowalo i samo wstawialo do netu.

    Chcesz oglądać jak są spłukiwane moje kupy?

  • 14. Data: 2018-05-13 18:12:01
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Po kiego było czekać
    > Rolnicy swoje szamba notorycznie na pola wylewają i epidemi nie ma

    A niby jaka epiemia miała by być od wylewania nawozu na pole?

  • 15. Data: 2018-05-13 18:31:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej Ty zdecydujesz co chcesz pokazac.

  • 16. Data: 2018-05-14 10:59:09
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2018-05-13 18:12, Bob Budowniczy pisze:

    > A niby jaka epiemia miała by być od wylewania nawozu na pole?

    Zwarcie wyjscia z wejsciem prawdopodobnie odpowiada za choroby
    prionowe. W Polsce nie wolno podlewać żywności odchodami człowieka.
    Nie wszędzie, bo np. na Ukrainie wolno. W Chinach gdzieniegdzie
    podobno się zaleca.

    --
    A S

  • 17. Data: 2018-05-14 11:48:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej S napisał:

> [...]
    > prionowe. W Polsce nie wolno podlewać żywności odchodami człowieka.
    > Nie wszędzie, bo np. na Ukrainie wolno. W Chinach gdzieniegdzie

    W Japonii przez wieki było to oczywistą oczywistością. Skutkowało
    tym, że sto procent populacji miało życie wewnętrzne wzbogacone
    przez glistę czy innego podobnego towarzysza. Dopiero niedawno
    zaczęło się to powoli zmieniać.

    --
    Jarek