  • 1. Data: 2017-04-27 09:35:33
    Temat: Szkodliwe pralki
    Od: Marteczka <m...@i...pl>

    Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą ale to
    ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...
    Tu jest wyjasnione
    https://mymamusie.wordpress.com/2017/04/26/uwaga-na-
    bakterie-z-pralki/

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2017-04-27 15:47:53
    Temat: Re: Szkodliwe pralki
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-27 o 09:35, Marteczka pisze:
    > Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą ale to
    > ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...
> [...]

    Hehe! :D
    Głupoty. Szczególnie rozbawił mnie komentarz, że "Pranie w naturalny
    sposób to najlepsze co może być". Tak jest! Baby do rzeki i trzepać
    kijankami!
    Ale jakich wypowiedzi można się spodziewać po mamach nadających swoim
    dzieciom imiona w rodzaju Rayanek, czy Jessica? :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-04-27 21:10:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/27/2017 9:35 AM, Marteczka wrote:
    > https://mymamusie.wordpress.com/2017/04/26/uwaga-na-
    bakterie-z-pralki/

    Klinąłem. Nie ma treści. Chyba jestem za stary na te internety.

  • 4. Data: 2017-04-28 08:20:35
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą ale to
    > ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...

    Ciekawe, czy któryś z komentarzy jest na poważnie, bo mam wrażenie, że
    grupa kumpli postanowiła sobie jaja zrobić :)

    Pozdrawiam

    ps. tam są same komentarze, treść jest na innej stronie, a link do niej
    jest tak duży, że można go nie zauważyć.

  • 5. Data: 2017-04-28 09:43:20
    Od: krak <s...@g...pl>

    Fejkowa strona ale z tym Rayankiem i Jessicą to przesadzili :)

  • 6. Data: 2017-04-28 10:53:11
    Od: Marteczka <m...@i...pl>

    W dniu 2017-04-28 o 09:43, krak pisze:
    > Fejkowa strona ale z tym Rayankiem i Jessicą to przesadzili :)

    Prawdziwa strona!
    https://mymamusie.pl
    w radiu tez o tym bylo:
    http://www20.zippyshare.com/v/XkXOFkJs/file.html

    Koncerny produkujace pralki probuja ukryc prawde.

  • 7. Data: 2017-04-28 12:11:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Apr 2017 10:53:11 +0200, w <oduvtk$e71$1@node1.news.atman.pl>,
    Marteczka <m...@i...pl> napisał(-a):

    > Prawdziwa strona!
    > https://mymamusie.pl
    > w radiu tez o tym bylo:
    > http://www20.zippyshare.com/v/XkXOFkJs/file.html
    >
    > Koncerny produkujace pralki probuja ukryc prawde.

    A jeżeli do pralki wsypię szarego mysła, to co -- będzie już zdrowo? :D

  • 8. Data: 2017-04-28 13:12:05
    Od: Marteczka <m...@i...pl>

    W dniu 2017-04-28 o 12:11, r...@k...pl pisze:

    > A jeżeli do pralki wsypię szarego mysła, to co -- będzie już zdrowo? :D

    Bedzie niezdrowo. Na stronie wszystko jest wyjasnione. Najlepszy
    wrzatek, tarka potem plukanie ubranek w wodzie butelkowanej. Najlepiej
    zas ozonowanie ubranek po wyschnieciu.

  • 9. Data: 2017-04-28 17:30:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-28 o 13:12, Marteczka pisze:

    > Bedzie niezdrowo. Na stronie wszystko jest wyjasnione. Najlepszy
    > wrzatek, tarka potem plukanie ubranek w wodzie butelkowanej. Najlepiej
    > zas ozonowanie ubranek po wyschnieciu.

    To wszystko oczywiście przy założeniu że całkowita ochrona dzieci przed
    zarazkami jest zdrowa.
    LITOŚCI

  • 10. Data: 2017-04-28 20:06:20
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 28.04.2017 o 13:12, Marteczka pisze:

    > Bedzie niezdrowo. Na stronie wszystko jest wyjasnione. Najlepszy
    > wrzatek, tarka potem plukanie ubranek w wodzie butelkowanej.

    Ale w wodzie butelkowanej jest BPA. Chcesz mieć synka homo? Albo
    bezpłodną córkę?

    --
    Kaczin