  • 1. Data: 2020-09-18 15:45:10
    Temat: Szlifierki w Biedronce
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W aktualnej ofercie w kategorii "Hobby" w Biedronce, ważnej do 30.09 są
    szlifierki w niezłej cenie -
    <https://www.biedronka.pl/pl/product,id,197969,name,
    szlifierka-oscylacyjna-lub-mimosrodowa>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2020-09-18 15:49:40
    Temat: Re: Szlifierki w Biedronce
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 września 2020 15:45:36 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
    > W aktualnej ofercie w kategorii "Hobby" w Biedronce, ważnej do 30.09 są
    > szlifierki w niezłej cenie -
    > <https://www.biedronka.pl/pl/product,id,197969,name,
    szlifierka-oscylacyjna-lub-mimosrodowa>
    A w lidlach leżą w koszach takie

    https://www.lidl-sklep.pl/PARKSIDE-Szlifierka-oscyla
    cyjna-PSS-270-C3-Szlifierka-mimosrodowa-PEXS-270-C3-
    270-W/p100309340?mktc=affiliate&tduid=f20dcb58c84aff
    637a70356b0667dbda&utm_medium=affiliate&utm_source=t
    radedoubler&utm_content=3048443

  • 3. Data: 2020-09-20 01:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek s...@k...art.pl ...

    > W aktualnej ofercie w kategorii "Hobby" w Biedronce, ważnej do
> [...]
    Ostatnio biedra rozdawała troche rzeczy za darmo wiec kilka mam:
    - piła wgłebna na mała tarcze - całkiem spoko
    - agregat malarski - słabo, bez porównania gorszy od czegos z netu za
    około 250zł. Niedokładny i po godzinie pracy zaczac wydawac dziwien
    dzwieki jakby miał zaraz pasc.
    - jakies bity do wkretarki - dramat - niektore potrafiły się po jednym
    wkrecie zmielic. Zrobione z masła. Najczesciej kupuje wihy - tysiace
    wkretów dają rade.
    - młotki - :) ok
    - kiedys kupiłem zestaw srubokretów i powiedziałbym ze ok, ale ostatnio
    jeden ukreciłem (raczke)

    Bez porównania do parksida, gdzie wkretarki, zakretarki potrafią
    działać i działać i działać...

    Moze kwestia ceny - zestaw bitów, nasadek z grzechotka w lidlu płaciłem
    niecałą stówke i jak na razie nie do zajechania.
    Zestawy bitów w biedrze kosztowały chyba 15zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 4. Data: 2020-09-22 18:00:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-09-20 01:59, Budzik pisze:

> [...]
    > - jakies bity do wkretarki - dramat - niektore potrafiły się po jednym
    > wkrecie zmielic. Zrobione z masła. Najczesciej kupuje wihy - tysiace

    Młotek ostatnio kupiłem w Auchan. Tam (oraz w hipermarketach Bi1) są
    sprzedawane narzędzia pod marką Sparta. Produkują na rynki wschodnie.
    Strona internetowa z asortymentem - niestety tylko po rosyjsku -
    <http://sparta-tools.ru/>

    Niektóre z ich narzędzi ręcznych są OK. Wspomniany młotek -
    <http://sparta-tools.ru/index.php?route=product/prod
    uct&path=451_662_665&product_id=25375>
    (za 12 zł z groszami nie ma na co narzekać, w porównaniu do
    konkurencyjnych produktów droższych, lecz takiej samej jakości),
    szczypce - kombinerki, też.

    > - kiedys kupiłem zestaw srubokretów i powiedziałbym ze ok, ale ostatnio
    > jeden ukreciłem (raczke)

    A wkrętaków-śrubokrtętów Sparty nie polecam. Kupiłem zestaw z gumowymi
    uchwytami i przy odkręcaniu śruby rączka mi się zaczęła obracać.

    > Bez porównania do parksida, gdzie wkretarki, zakretarki potrafią
    > działać i działać i działać...

    Tak na oko to jakość wykonania narzędzi PARKSIDE jest zbliżona do
    narzędzi Einhell.

    > Moze kwestia ceny - zestaw bitów, nasadek z grzechotka w lidlu płaciłem
    > niecałą stówke i jak na razie nie do zajechania.
    > Zestawy bitów w biedrze kosztowały chyba 15zł...

    Mam zestaw - grzechotka oraz bity i nasadki do śrub na tę grzechotkę, w
    poręcznej walizeczce. Dają radę, a były katowane mocno. Kosztował z 65
    zł, ale to udany zakup.

    Tak samo klucze płaskie - z jednej strony płaskie a z drugiej oczko z
    grzechotką. Też dają radę. Ale nie kosztowały 15 zł tylko z 55.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2020-09-22 18:17:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Krystek napisał:

    > Młotek ostatnio kupiłem w Auchan. Tam (oraz w hipermarketach
    > Bi1) są sprzedawane narzędzia pod marką Sparta.

    Spartaczyć nimi można niejedną robotę.

    --
    Jarek