  • 1. Data: 2016-05-03 10:08:45
    Temat: Szukam zbiornika do kompaktu WC
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Witam

    Szukam zbiornika do kompaktu WC: MINI PLUS KOŁO.

    Pękł zbiornik, a dół jest dobry.
    Cały kompakt kosztuje minimum 449 zł, to dużo.
    Kompakty innych firm, tańsze, są za duże do mojej
    małej łazienki.

    Jeżeli ktoś wiem gdzie można taki zbiornik kupić,
    bardzo proszę o wiadomość.
    Najlepiej w Warszawie lub okolicy, albo przez sklep
    internetowy.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2016-05-03 13:30:12
    Temat: Re: Szukam zbiornika do kompaktu WC
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 maja 2016 10:08:36 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:
> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś wiem gdzie można taki zbiornik kupić,
    > bardzo proszę o wiadomość.
    > Najlepiej w Warszawie lub okolicy, albo przez sklep
    http://www.kolo.com.pl/produkty/wc-bidety-pisuary
    Zapytaj tam.

  • 3. Data: 2016-05-03 13:40:22
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2016-05-03 o 10:08, Ewa pisze:
> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś wiem gdzie można taki zbiornik kupić,
    > bardzo proszę o wiadomość.
    > Najlepiej w Warszawie lub okolicy, albo przez sklep

    Jeśli się nie rozsypał i to tylko pęknięcie, sprawę załatwi sklejenie
    klejem - żywicą epoksydową od wewnętrznej strony zbiornika. Jeśli nie ma
    czego kleić, polecam kontakt z infolinią Koła.

    Grześ

  • 4. Data: 2016-05-03 15:07:02
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli się nie rozsypał i to tylko pęknięcie, sprawę załatwi sklejenie
    > klejem - żywicą epoksydową od wewnętrznej strony zbiornika.

    Nie rozsypał się, jest pęknięcie na całej wysokości i trochę
    u podstawy.
    Zaczęło się od tego, że leciała woda. Początkowo wydawało
    się, że to ze skorodowanych śrub, bo nawet po dotknięciu ręką
    rdza była widoczna na palcach.
    Hydraulik kupił Komplet naprawczy do kompaktu typu U,
    ale gdy odkręcał śruby zauważył, że zbiornik jest pęknięty
    od strony ściany.
    Powiedział, że mam kupić cały kompakt lub tylko zbiornik.

    Gdyby sklejenie żywicą epoksydową wystarczyło na jakiś
    czas (plus śruby z kompletu naprawczego), to by mi to
    odpowiadało, bo remont mieszkania planuję dopiero za jakiś
    czas i wtedy można by to zrobić docelowo.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2016-05-03 16:32:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup szklo wodne, tak sie nazywa w sklepie i jest latwo dostepne. Nalej troche, ze sto
    mililitrow, do zbiornika. Nastepnego dnia powtorz. Powtarzaj az do skutku co moze
    potrwac kilka dni. Ze spluczki korzystaj normalnie. Wlewaj na noc albo jak wychodzisz
    do pracy. Po wlaniu korzystnie jest rozmerdac. Albo wlewac po oproznieniu zbiornika
    zeby wplywajaca woda rozmerdala szko wodne. Przy niewielkim peknieciu sklei
    szczeline. To stara i niezykle skuteczna metoda. Sklejenie klejem typu zywica jest
    trudne i odradzam. Szklo wodne mozna kupic w sklepie chemicznym. Powino byc tez
    dostepne w marketach budowlanych. Jest tanie.

  • 6. Data: 2016-05-03 17:01:59
    Od: "Ewa" <...@w...pl>

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Kup szklo wodne, tak sie nazywa w sklepie i jest latwo dostepne.
    > Nalej troche, ze sto mililitrow, do zbiornika.
    Wyleci na posadzkę. :-(

    > Nastepnego dnia powtorz. Powtarzaj az do skutku co moze potrwac kilka dni.
    > Ze spluczki korzystaj normalnie.
    Będzie potop i byłby nawet przed odkręceniem przez hydraulika śrub.

    > Przy niewielkim peknieciu sklei szczeline.
    Nie wiem czy moje pęknięcie jest niewielkie. Do momentu wykręcenia
    śrub przez hydraulika, mogłam korzystać ze spłuczki napełniając zbiornik
    na chwilę przed spuszczeniem wody, a następnie jak najszybciej zakręcając
    dopływ. Teraz pozostaje spłukiwanie kubełkiem.

    > Sklejenie klejem typu zywica jest trudne i odradzam.
    Szkoda.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2016-05-03 18:50:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W LM litr kosztuje dyche. Jesli przy dnie najbardziej przecieka to wlej pol litra
    szkla wodnego i poczekaj. Co wyleci to wyleci ale co zostanie to zacznie sklejac.
    Kiedys podchodzilem sceptycznie do dzialania szkla wodnego. Jak uzylem to sie okazalo
    ze dziala i to przy duzym peknieciu kibelka. Oczywiscie kibelek trafil do nieba
    peknietych kibelkow ale skutecznie opoznilo sie wydanie kasy na nowy.

  • 9. Data: 2016-05-03 19:36:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z wlasnego doswiadczenia. W LM jesli maja cos w sprzedazy to sciagna czesc zamienna.
    Sprawdzone na zywym organizmie. Potlukl sie klosz od lampy. Nowa 5 dych. Spytalem
    pania czy sa klosze a ta sprawdzila w komputerze i mialem do odbioru za cztery dni.

  • 10. Data: 2016-05-03 21:45:53
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2016-05-03 o 15:07, Ewa pisze:
> [...]
    > odpowiadało, bo remont mieszkania planuję dopiero za jakiś
    > czas i wtedy można by to zrobić docelowo.

    Klejenie epoksydem wcale nie jest trudne, wiadomo że trzeba osuszyć
    zbiornik i kleić na suchą powierzchnię od środka (tzn tam gdzie zwykle
    jest woda). W znajomym mi domku podany sposób załatania pęknięcia
    funkcjonuje od ładnych kilku lat, nic nie cieknie a ponieważ pęknięcie
    też jest od strony ściany, do tej pory nikt nie wie o wypadku przy
    pracy, tzn przy montażu kibla....

    Grześ