  • 1. Data: 2017-06-20 15:08:43
    Temat: Szybkie drzewo
    Od: Gee <@bezmejla.pl>

    W zeszłym roku zrobiłem porządek w pobliżu domu i wyciąłem krzaczory i
    jakieś samosiejki jesionu. Od razu zrobiło się jaśniej ale radość trwała
    kilka dni. Sąsiedzi zrobili sobie punkt widokowy na nasz dom i działkę.
    Nie da się wyjść na ogród bo sąsiedzi od razu zjawiają się na posterunku
    i obserwują. Posadziłem miskanty olbrzymie ale coś słabo rosną. Jest
    jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
    rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

  • 2. Data: 2017-06-20 15:23:50
    Temat: Re: Szybkie drzewo
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 20.06.2017 o 15:08, Gee pisze:
> [...]
    > rosną. Jest jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni?
    > Brzozy szybko rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

    Wierzby rosną szybko, ale po jakimś czasie chciałbyś pewnie taką wyciąć.

    Ewa

  • 3. Data: 2017-06-20 15:48:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Gee pisze:

    > W zeszłym roku zrobiłem porządek w pobliżu domu i wyciąłem krzaczory i
    > jakieś samosiejki jesionu. Od razu zrobiło się jaśniej ale radość trwała
    > kilka dni. Sąsiedzi zrobili sobie punkt widokowy na nasz dom i działkę.

    Wyszyszkować drzewo łatwo. Przywrócić stan -- potrzeba czasu.

> [...]
    > jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
    > rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

    Brzezina rośnie szybko. W sensie takiego zagajnika brzozowego, co potrafi
    sam się wysiać. I tworzy zwartą zielona ścianę. Pojedyncza brzoza już
    taka nie jest, jest raczej przezroczysta i nie widać po niej, by szybo
    wzsrastała. Szybkim drzewem jest klon. A przy tym bardzo cieniodajnym
    i osłaniającym. Dorodnych klonów mam u siebie moc, a do tego wciąż muszę
    wyrywać setki nowych samosiejek.

    Jarek

    --
    Na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu. Zakażony
    był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest za późno i

  • 4. Data: 2017-06-20 15:49:07
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >ogrodzie?
    Ulmus pumila celer
    ale nie wiem, nie znam. kiedys nabilem sie na to przypadkowo grzebiac w
    necie.
    tu rozmowa o tym
    http://www.forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=7&t=
    38000

  • 5. Data: 2017-06-20 16:36:57
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 15:09:31 UTC+2 użytkownik Gee napisał:
> [...]
    > jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
    > rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

    U mnie dosyć szybko surmia urosłą.
    W 3-4 lata ma już 2 metry.

  • 6. Data: 2017-06-21 10:42:44
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

> [...]
    > jakieś drzewo które w miarę szybko urośnie i nas osłoni? Brzozy szybko
    > rosną bo w domu by ją chcieli w ogrodzie?

    Najszybciej rosnie płot lamelowy z Castoramy czy innego Obiego. Cena
    niewygorowana a efekt niemal natychmiastowy.

  • 7. Data: 2017-06-21 11:53:20
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 20.06.2017 15:49, abn140 wrote:
    > Ulmus pumila celer
    > ale nie wiem, nie znam. kiedys nabilem sie na to przypadkowo grzebiac w
> [...]
    zgadza sie wiaz szybko rosnie

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z