  • 1. Data: 2015-11-28 07:22:02
    Temat: Tapety z włókna szklanego na poddasze
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Kolega w wątku niżej pyta o tapety, to mi się od razu nasunął temat
    mojego popękanego poddasza.

    Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem położenia tapety z włókna
    szklanego na poddaszu, żeby zamaskować pęknięcia. Czy ktoś z Was
    stosował takie rozwiązanie i zdało egzamin? Pęknięcia są głównie w
    narożnikach.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2015-11-28 07:36:50
    Temat: Re: Tapety z włókna szklanego na poddasze
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 28.11.2015 o 07:22, wolim pisze:
> [...]
    > szklanego na poddaszu, żeby zamaskować pęknięcia. Czy ktoś z Was
    > stosował takie rozwiązanie i zdało egzamin? Pęknięcia są głównie w

    Ja zastosowałem rozwiązanie podwójne, najpierw taśma tuff-tape do
    narożników, płaskie połączenia klasycznie taśmą z siatki. Na to
    najtańsza tapeta z włókna szklanego - jestem zadowolony. Dom szkieletowy
    grzany tylko kominkiem co wiąże się z dużymi skokami temp.
    Jestem w drugim sezonie grzewczym.
    M.

  • 3. Data: 2015-11-28 12:20:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-28 o 07:36, MK pisze:
> [...]
    > najtańsza tapeta z włókna szklanego - jestem zadowolony. Dom szkieletowy
    > grzany tylko kominkiem co wiąże się z dużymi skokami temp.
    Napisz, jak wygląda to klasyczne połączenie taśmą z siatki. Też mam
    szkieletora i u mnie mocno pękają tapety na łączach płyt. Ja się
    zdążyłem przyzwyczaić, ale żona nie ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2015-11-28 12:29:29
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 28.11.2015 o 12:20, Jacek pisze:
    > Napisz, jak wygląda to klasyczne połączenie taśmą z siatki. Też mam
    > szkieletora i u mnie mocno pękają tapety na łączach płyt. Ja się
    > zdążyłem przyzwyczaić, ale żona nie ;-)

    Tapety do malowania z włókna szklanego?

  • 5. Data: 2015-11-28 15:06:46
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-28 o 12:29, MK pisze:
    > Tapety do malowania z włókna szklanego?
    Takie właśnie mam i pękają. Nie na wszystkich stykach, ale powiedzmy, że
    20% pęka.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-11-28 15:17:41
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 28.11.2015 o 15:06, Jacek pisze:
    > Takie właśnie mam i pękają. Nie na wszystkich stykach, ale powiedzmy, że
    > 20% pęka.
    > Jacek

    To oznacza ze plyty kg masz zamontowane w bardzo elastyczny sposób ;)

  • 7. Data: 2015-11-28 17:06:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 28 listopada 2015 07:36:44 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Ja zastosowałem rozwiązanie podwójne, najpierw taśma tuff-tape do
    > narożników, płaskie połączenia klasycznie taśmą z siatki. Na to

    Tuff tape jest slabe do naroznikow. Do naroznikow minimum mid-flex :)
    Tuff tape na polaczenia plaskie jest OK!

    To tak dla potomnych.. Mam cale poddasze tak zrobione i zero pekniec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.