  • 1. Data: 2018-10-14 06:40:50
    Temat: Taryfa dwustrefowa prądu, spostrzeżenie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Przeszedłem na G12W od maja i wygląda na to że będę po zimie zadowolony,
    bo samo lato dało 240zł oszczędności.

    Ale należy sprostować wiele razy tutaj powtarzaną bzdurę że "godziny
    wybierasz sobie dwie w przedziale 13-17". Nie, tak nie jest. Godziny
    wskazuje dostawca energii i są to 13-15 i 15-17 w zależności od sezony
    lato-zima - choć gdy przestaniemy przestawiać zegarki to ciekawe czy ten
    podział się nadal utrzyma.

    Niektórzy jak w przypadku Enei, to nawet tych dwóch godzin w ciągu dnia
    nie mają.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2018-10-14 12:27:11
    Temat: Re: Taryfa dwustrefowa prądu, spostrzeżenie
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ale należy sprostować wiele razy tutaj powtarzaną bzdurę że "godziny
    > wybierasz sobie dwie w przedziale 13-17".
    Nie słyszałem takiej opini, u nas zawsze były to godziny 13-15, bo ta
    taryfa G12 jest doć stara, teraz doszły do nie weekendy i jest wg mnie
    lepsza, sam ją zresztą mam od czerwca
    i zyskiałem w stosunku do zwykłej w G11.

    A to dlaczego?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-10-14 14:19:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2018 06:41:06 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    > Przeszedłem na G12W od maja i wygląda na to że będę po zimie zadowolony,
    > bo samo lato dało 240zł oszczędności.

    Ja juz półtora roku po zmianie na g12w w energa
    Oszczednści to min 50zl miesięcznie w porówaniu do wceśniejszych rachunków w g12

    > Ale należy sprostować wiele razy tutaj powtarzaną bzdurę że "godziny
    > wybierasz sobie dwie w przedziale 13-17". Nie, tak nie jest.

    Nie kojarzę żeby ktokolwiek tak twierdził. Tu na grupie raczej na pewno nikt tak nie
    pisał

  • 4. Data: 2018-10-14 17:37:21
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 14:19, Kris pisze:
    > Nie kojarzę żeby ktokolwiek tak twierdził. Tu na grupie raczej na pewno nikt tak
    nie pisał

    Czytam grupę od kilku lat, to teraz ciężko mi znaleźć właściwy post. Ale
    pewny jestem, że sam sobie tego nie wymyśliłem :-O

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-10-14 17:38:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 12:27, Janusz pisze:
    > A to dlaczego?

    "Strefa pozaszczytowa (tańsza)
    Od poniedziałku do piątku w dniu robocze od 21:00 do 6:00 "

    - https://www.enea.pl/pl/dladomu/oferty-dla-domu/stref
    y_godzinowe_dla_domu

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2018-10-14 20:00:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jaki jest koszt przejścia?
    Można potem wrócić?
    Mam indukcje i zastanawiam się.

  • 7. Data: 2018-10-14 20:01:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Mateusz Bogusz

    Zaoszczedziłeś 240 zł a ile płacisz?
    Masz indukcje?

  • 8. Data: 2018-10-14 20:38:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2018 20:00:12 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Jaki jest koszt przejścia?

    W energa za darmo

    > Można potem wrócić?

    Raz do roku bodajże można zmienić taryfę

    > Mam indukcje i zastanawiam się.

    Myślę że nie ma sie nad czym zastanawiać
    G12w prawie zawsze wyjdzie taniej jak G11
    Samych sobót, niedziel i świąt masz min 8 w kazdym miesiącu a wtedy tańszy prad prąd
    przez całą dobe.

  • 9. Data: 2018-10-14 20:39:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2018 14:19:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ja juz półtora roku po zmianie na g12w w energa
    > Oszczednści to min 50zl miesięcznie w porówaniu do wceśniejszych rachunków w g12

    G11(jedna tayfa) wczesniej miałem

  • 10. Data: 2018-10-14 20:46:44
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 października 2018 20:39:10 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > G11(jedna tayfa) wczesniej miałem

    No rozumie.
    Ale ile płacisz teraz, pi razy drzwi?
    Bo ja bym chętnie przeszedł na G12 tylko po 22 to wyobrażam
    sobie zmywarkę włączać.
    A w weekendy to i tak nas nie ma.