  • 1. Data: 2017-04-22 12:52:49
    Temat: Taśma silikonowa uszczelniająca - jak użyć?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Prześledziłam informacje w Internecie na temat
    zaklejenia małego wycieku zimnej wody z rury
    doprowadzającej, przynajmniej jako rozwiązanie
    tymczasowe.
    Wyszło mi, że w moim przypadku, najlepszym
    rozwiązaniem byłoby zastosowanie taśmy silikonowej.
    Kupiłam taśmę silikonową uszczelniającą o nazwie
    Trytyt na Allegro, wg opisu samospajalną, zabezpieczającą
    wycieki. Specjalnie pilnowałam żeby nie była to taśma
    do gwintów, bo rozumiem, że to jest coś innego.
    Spodziewałam się, że po usunięciu folii zabezpieczającej
    taśma będzie się kleiła, do rury albo do siebie.
    Nic się nie klei.

    Jak ją zastosować?
    Czy trzeba kupi jakiś klej? Jeśli tak, to jaki?
    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2017-04-22 14:53:49
    Temat: Re: Taśma silikonowa uszczelniająca - jak użyć?
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 22.04.2017 o 12:52, EZ pisze:
> [...]
    > Nic się nie klei.
    >
    > Jak ją zastosować?
    > Czy trzeba kupi jakiś klej? Jeśli tak, to jaki?

    http://www.trytyt.com/silikonowe-tsx/pl/oferta/izolo
    wanie-polaczen-kabli-i-przewodow/tasmy-izolacyjne/ta
    sma-silikonowe-tsx

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2017-04-22 15:06:56
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.trytyt.com/silikonowe-tsx/pl/oferta/izolo
    wanie-polaczen-kabli-i-przewodow/tasmy-izolacyjne/ta
    sma-silikonowe-tsx

    Czytałam to jeszcze przed kupienim. Żeby ten opis zastosować
    taśma musiałaby się wpierw kleić.
    Czy ktoś skutecznie taką taśmę zastosował?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 4. Data: 2017-04-22 17:06:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.04.2017 15:06, EZ pisze:

    > Czytałam to jeszcze przed kupienim. Żeby ten opis zastosować
    > taśma musiałaby się wpierw kleić.
    > Czy ktoś skutecznie taką taśmę zastosował?

    Zastosował. Skutecznie. Poproś kogoś bardziej umnego,
    by Ci wytłumaczył, co producent tam napisał. Będzie
    pani zadowolona. ;)