  • 1. Data: 2019-01-14 15:52:04
    Temat: Taśmy LED/LED RGB
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Czy są jakieś sensownej jakości, "markowe" taśmy LED i LED RGB?
    Bo zazwyczaj jak szukam, to mniej lub bardziej chińska tandeta tylko
    wyskakuje, a ładując sobie takowe taśmy w trudno dostępną zabudowę
    fajnie by było mieć coś, co trzyma chociaż jakiś poziom i za miesiąc nie
    padnie, bo wymiana będzie niewątpliwym problemem...

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 2. Data: 2019-01-14 16:14:47
    Temat: Re: Taśmy LED/LED RGB
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-14 o 15:52, Kżyho pisze:
> [...]
    > fajnie by było mieć coś, co trzyma chociaż jakiś poziom i za miesiąc nie
    > padnie, bo wymiana będzie niewątpliwym problemem...

    U siebie mam chińszczyznę, ale w miarę dobrą.
    Szukaj po EANie: 5414633060334 - Quintezz RGB LED Flexkit - 150 LED

    Jedna taśma już od ponad 5 lat świeci pod sufitem.
    Kilka mam jeszcze nawet nie rozpakowanych.

    Tyle, że to nie tylko sama taśma. Jest do tego jeszcze pilot, zasilacz i
    sterownik.

    Jeszcze podpowiedź:
    Poszukaj taśm w conrad.pl - powinny być dobre.
    Identyczne powinieneś kupić gdzie indziej taniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-01-14 16:51:09
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 14.01.2019 o 15:52, Kżyho pisze:
> [...]
    > fajnie by było mieć coś, co trzyma chociaż jakiś poziom i za miesiąc nie
    > padnie, bo wymiana będzie niewątpliwym problemem...

    Z góry przepraszam za denerwowanie, ale co rozumiesz przez "sensownej
    jakości"? Albo "chińska tandeta"? Skąd będziesz wiedział że sprzedawca w
    kosmicznej cenie nie sprzedaje Ci najtańszego produktu?

    jeśli zależy Ci na trwałości, obniż nieznacznie napięcie zasilania

    ToMasz