  • 21. Data: 2019-02-16 00:06:22
    Temat: Re: Teren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Robak i inni, przestancie pierdolic. To ma byc szopa na taczke i grabie.

  • 22. Data: 2019-02-16 07:19:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Robak i inni, przestancie pierdolic. To ma byc szopa na taczke i grabie.

    Prawda.
    Jakiś film instruktażowy jednego z producentów pokazuje, żeby wybrać
    humus, nasypać trochę piachu z cementem, na to płyty chodnikowe, podlać
    i koniec.

    https://youtu.be/CH-aP1c1zC8

    --
    MN

  • 23. Data: 2019-02-16 13:42:01
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Robak i inni, przestancie pierdolic. To ma byc szopa na taczke i grabie.

    A nie można grzeczniej nieco? W stylu nie robi tego na czołg tylko na
    narzędzia.
    A wracając do Autowa wątku sam napisał 20-30 cm co akurat by się
    zgadzało z podstawą nim grubości konstrukcji przed wysadzinami nie prawda?

    Robak

  • 24. Data: 2019-02-16 17:44:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez autor pierdoli. Wysypac jakims czyms zeby zielone nie roslo. Wyrownac grabiami i
    postawic w tym miejscu budke. I tak dobrze ze jeszcze nie bylo rad zeby posadzka byla
    zbrojona a pod budka fundament na metr gleboki. I chuj ze troche sie pokrzywi ziemia
    w srodku. Wezmie grabie i wyrowna. Poza tym to znowu balsam na moje oczy.

  • 25. Data: 2019-02-16 18:31:26
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    ziemia w srodku. Wezmie grabie i wyrowna. Poza tym to znowu balsam na moje oczy.

    Nie zauważyłem słowo klucz "mała szopka" zgadzam się z Tobą ;)
    Chwasty wywalić z humusem, sypnąć worek cementu zagrabić/przemieszać
    porządnie ułożyć co tam ma (stara płytka kostka) i finito.

    Robak

  • 26. Data: 2019-02-16 18:47:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 16 Feb 2019 08:44:33 -0800, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wysypac jakims czyms zeby zielone nie roslo.

    Zapytam się - po co? W szopie trawa rosnąć i tak nie będzie.

    > Wyrownac grabiami i postawic w tym miejscu budke.

    Ja tak właśnie robię, ale OP zdaje się chciał mieć "elegancko".

    > Poza tym to znowu balsam na moje oczy.

    Nie każdy lubi wegetację w bloku lub kamienicy.

    Mateusz

  • 27. Data: 2019-02-16 20:03:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak noga ze wsi to but z miasta zawsze bedzie cisnal.

  • 28. Data: 2019-02-20 20:26:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.02.2019 o 06:32, Marcin N pisze:
    > Szykuje mi się postawienie małej szopki narzędziowej w ogrodzie.
    > Będę musiał przygotować podłoże: jakieś 20-30 cm piachu pomieszanego z
    > cementem, na to zapewne płyty chodnikowe.
    >
    > Jak to zagęścić bez zagęszczarki? A może szkoda nerwów i jednak
    > wypożyczyć jakąś najmniejszą zagęszczarkę?

    szopkę na palach postaw:
    https://9gag.com/gag/aKxA2ZO

  • 29. Data: 2019-02-20 21:33:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-11 o 09:27, alberciq pisze:
    > a i często można wypożyczyć na pół dniówki
    Albo wypożyczyć w piątek a oddać w poniedziałek do południa. Liczą
    wtenczas za jedną dobę (Ramirent).

    Robert