  • 1. Data: 2016-09-21 14:19:09
    Temat: To i ja się pochwalę
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Odebrałem dzisiaj pieczątkę o "niemaniu" sprzeciwu do użytkowania obiektu.

    Tak więc skończyliśmy pilnować budowę, zaczynamy mieszkać ;-)

    Piotrek

  • 2. Data: 2016-09-21 15:06:45
    Temat: Re: To i ja się pochwalę
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-09-21 o 14:19, Piotrek pisze:
    > Odebrałem dzisiaj pieczątkę o "niemaniu" sprzeciwu do użytkowania obiektu.
    >
    > Tak więc skończyliśmy pilnować budowę, zaczynamy mieszkać ;-)

    Wszystko wykończone na tip top? :)

  • 3. Data: 2016-09-21 15:15:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.09.2016 14:19, Piotrek wrote:
    > Odebrałem dzisiaj pieczątkę o "niemaniu" sprzeciwu do użytkowania obiektu.
    >
    > Tak więc skończyliśmy pilnować budowę, zaczynamy mieszkać ;-)

    Rozumiem Wasze szczęscie ale brzmi to po prostu strasznie :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2016-09-21 15:19:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-09-21 15:06, wolim wrote:

    > Wszystko wykończone na tip top? :)

    Wszystko za wyjątkiem kinkietów. Jeszcze takich nie wyprodukowali coby
    się podobały i żonie i mnie ;-)

    No i dopisuję jakieś tam kawałki automatyki budynkowej. Ale to akurat
    będzie never ending story - zwłaszcza, że mam z tego fun.

    Piotrek

  • 5. Data: 2016-09-21 15:36:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-09-21 15:15, quent wrote:

    > Rozumiem Wasze szczęscie ale brzmi to po prostu strasznie :-(

    Aleoszochodzi?

    Dom skończony w rok z niedużym haczykiem (łącznie z zagospodarowaniem
    ogrodu). Jak tylko wyszła ostatnia ekipa wykończeniowa i nieco się
    przewietrzyło to ktoś musiał tej budowy zacząć pilnować. C'nie?

    No bo przecież wiadomo, że w nie oddanym do użytkowania domu nie wolno
    mieszkać ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2016-09-21 16:04:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 21 września 2016 15:36:31 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Aleoszochodzi?

    Chodzi o to, że nastanie w Twoim życiu pustka. Żadnego użerania się
    z partaczami, wnoszenia, wynoszenia, kupowania, oddawania,
    snucia się po marketach, mycia, sprzątania... Ocipiejesz od
    nadmiaru spokoju i popadniesz w alkoholizm :>

    L.

  • 7. Data: 2016-09-21 16:12:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-09-21 16:04, Lisciasty wrote:
> [...]
    > snucia się po marketach, mycia, sprzątania... Ocipiejesz od
    > nadmiaru spokoju i popadniesz w alkoholizm :>

    O tym nie pomyślałem :-(

    Rzeczywiście trzeba było przynajmniej jakiś jeden pokój na poddaszu
    zostawić. I co teraz? Jak żyć? ;-)

    Piotrek

  • 8. Data: 2016-09-21 16:17:21
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 21 września 2016 16:04:39 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > snucia się po marketach, mycia, sprzątania... Ocipiejesz od
    > nadmiaru spokoju i popadniesz w alkoholizm :>

    Niech planuje jaki remont. Albo chociaż malowanie ;)

  • 9. Data: 2016-09-21 16:26:51
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.09.2016 16:04, Lisciasty wrote:

> [...]
    > snucia się po marketach, mycia, sprzątania... Ocipiejesz od
    > nadmiaru spokoju i popadniesz w alkoholizm :>

    To też... ale mnie chodziło o to, że człowiek się cieszy, że mu jego pan
    pozwolił użytkować dom.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2016-09-21 16:50:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-09-21 16:26, quent wrote:
    > To też... ale mnie chodziło o to, że człowiek się cieszy, że mu jego pan
    > pozwolił użytkować dom.

    WieszPan, ja to już jestem w takim wieku, że odechciało mi się kopać z
    koniem dla zasady.

    Zwłaszcza, że patrząc na historię ostatnich kilkudziesięciu lat
    (ogarniam horyzont tak od końca lat siedemdziesiątych) to IMHO i tak
    masz jedynie wybór między (mniejszymi albo większymi) matołami i
    planktonem (politycznym).

    Piotrek