  • 1. Data: 2018-12-05 09:21:20
    Temat: Tradycja w narodzie ginie;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Obserwuję budowę kolegi
    Ekipa która mu mury i dach robiła elegancko, młode chłopaki w czystych jasnych ciucha
    roboczych. Nie jakieś uwalone betonem stare jeansy
    Teraz wkroczyli hydraulicy, tez młode chłopaki, czyste ciuchy i ani jednego bereta z
    antenką
    Tradycja w narodzie ginie, nasze dzieci Zenka w beretce z antenką na fotkach będą
    tylko oglądać
    No i odradzili koledze grzejniki, polecili podłogówkę więc ekipa spoko
    Jednak żeby tak różowo nie było to jak ich zapytałem czy maja policzone podłogówkę
    jakiś OZC to dostałem odpowiedz że "certyfikat to się z allegro za kilkadziesiąt zł
    po po budowie załatwi"
    A jaki będą odstępy miedzy rurkami planować zapytałem to odpowiedzieli że wszędzie
    robią 15-20cm(w łazienkach gęściej) i jest ok

  • 2. Data: 2018-12-05 11:46:12
    Temat: Re: Tradycja w narodzie ginie;)
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 05.12.2018 o 09:21, Kris pisze:
> [...]
    > A jaki będą odstępy miedzy rurkami planować zapytałem to odpowiedzieli że wszędzie
    robią 15-20cm(w łazienkach gęściej) i jest ok

    No niestety tak to wszędzie prawie wygląda. Że jak ja ścisły jestem i
    chciałbym, żeby i ktoś stricte policzył coś i dopasował, to zawsze
    wszyscy proponują "na oko", bo tak robią zawsze i działa itp. Nikt
    prawie nie odpali żadnej aplikacji, kalkulatora czy czegokolwiek, żeby
    sprawdzić co i jak :(

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2018-12-05 12:02:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.12.2018 11:46, Kżyho wrote:
> [...]
    > wszyscy proponują "na oko", bo tak robią zawsze i działa itp. Nikt
    > prawie nie odpali żadnej aplikacji, kalkulatora czy czegokolwiek, żeby

    Ja budując dom zapłaciłem za dokładne policzenie podłogówki i dostałem
    taki projekt, jednak wykonawca stwierdził, że albo robi po swojemu i
    gwarantuje, że będzie OK albo dopłacam ileś tam za robienie dokładnie wg
    mojego projektu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2018-12-05 12:38:09
    Od: l...@g...com

    W stosunku do projektu robił mniejszy czy większy odstęp?

  • 5. Data: 2018-12-05 12:50:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 05.12.2018 12:38, l...@g...com wrote:
    > W stosunku do projektu robił mniejszy czy większy odstęp?

    Robił inaczej wszystko. Ilość i rozmieszczenie skrzynek z
    rozdzielaczami, rozkład i ilość pętli...
    Odstępy różnie, np. przy oknach tarasowych gęściej.
    Po swojemu leciał

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2018-12-05 20:03:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 05.12.2018 o 12:02, quent pisze:
> [...]
    > taki projekt, jednak wykonawca stwierdził, że albo robi po swojemu i
    > gwarantuje, że będzie OK albo dopłacam ileś tam za robienie dokładnie wg

    U mnie podobnie, z tym że "po swojemu" jakoś znacząco od tego co było w
    projekcie nie zrobił. Tam gdzie były dwie pętle, to zrobił też dwie
    tylko np. w drugą stronę. W salonie np. zamiast trzech pętli obok
    siebie, zrobił jedną w drugiej - gdy teraz mierzę pirometrem, to nawet
    ma to sens. Rozstaw co 10 cm (nie potrafię odczytać z projektu czy tam
    to jest sprecyzowane) bez żadnego zagęszczania czy rozluźniania.
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-12-06 18:59:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-05 o 12:50, quent pisze:

    > Robił inaczej wszystko. Ilość i rozmieszczenie skrzynek z
    > rozdzielaczami, rozkład i ilość pętli...
    > Odstępy różnie, np. przy oknach tarasowych gęściej.
    > Po swojemu leciał

    No i...??

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2018-12-06 19:35:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.12.2018 o 18:59, Irokez pisze:

    > No i...??

    No i najwyraźniej mimo wszystko zimno mu w domu nie jest, skoro się nie
    skarży. Nie wiem o co pytasz :-P
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2018-12-07 03:29:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kris pisze tak:

    > Ekipa która mu mury i dach robiła elegancko, młode chłopaki w
    > czystych jasnych ciucha roboczych. Nie jakieś uwalone betonem
    > stare jeansy

    czyste ciuchy vs stare jeansy i od razu ściany proste ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2018-12-07 13:47:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 03:29:41 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > czyste ciuchy vs stare jeansy i od razu ściany proste ;)

    Można sobie żartować bo watek żartobliwy ale prawda jest taka że ta "czysta" ekipa
    oprócz czystych ciuchów nie robi niepotrzebnego bałaganu, nie rozrzucają worków po
    kleju po całej budowie tylko pakuja w busa i zabierają
    a jak widuję na budowach starej daty zenków w beretkach to i wokoło syf najczęściej
    tez jest przez tych zenków wygenerowany