  • 1. Data: 2018-10-23 16:16:39
    Temat: Trwałość gazowych kotłów c.o.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Sąsiad w tym roku wymieniał kocioł gazowy. Pierwszy wytrzymał mu 10 lat,
    drugi też dokładnie 10. Znajoma mówi, że wymieniała po 8 latach.
    Mój ma 9 lat i właśnie zaczyna 10-ty sezon.
    Ta dziesiątka to jakaś magiczna granica, czy tak musi być?
    Kotły, o których piszę, to Vaillat, Saunier Duval i Junkers.
    Jacek

  • 2. Data: 2018-10-23 16:28:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciesz sie ze kotly gazowe nie sa bardzo drogie.

  • 3. Data: 2018-10-23 18:54:35
    Temat: Re: Trwałość gazowych kotłów c.o.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ciesz sie ze kotly gazowe nie sa bardzo drogie.

    Od kotłów też się uważasz za specjalistę?

    Napisz więc ile kosztuje wymiana kotła.

  • 4. Data: 2018-10-23 19:03:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U ciebie milion a kolega sam sobie wymienil. Masz juz przepis na chleb wodny w ktorym
    na kilogramowy chleb bierze sie litr wody i cala ta wode odparowuje w dwustu
    stopniach?

  • 5. Data: 2018-10-23 19:50:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, October 23, 2018 at 4:16:42 PM UTC+2, Jacek wrote:

    > Mój ma 9 lat i właśnie zaczyna 10-ty sezon.
    > Ta dziesiątka to jakaś magiczna granica, czy tak musi być?

    Ja mam buderus Logano 124, juz z 15lat, dziala...
    ale 2 lata temu (koniec grudna 2016) wymieniany byl automat palnika DKG972N (~650
    PLN)

  • 6. Data: 2018-10-23 19:50:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 23.10.2018 o 18:54, Uzytkownik pisze:

    > Od kotłów też się uważasz za specjalistę?
    >
    > Napisz więc ile kosztuje wymiana kotła.

    Ja nie jestem specjalistą od kotłów gazowych, ale skoro w aucie
    wymieniam części, to w kotle gazowym też chyba coś da się naprawić
    wymiennik, palnik, pompę obiegową...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-10-23 20:07:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > U ciebie milion a kolega sam sobie wymienil. Masz juz przepis na chleb wodny w
    ktorym na kilogramowy chleb bierze sie litr wody i cala ta wode odparowuje w dwustu
    stopniach?

    Jak widać cała twoja wiedza kończy się na wodnym chlebie pieczonym przez
    ciebie w zamrażalniku.

    Przestań więc udzielać się w tematach o których kompletnie nie masz
    pojęcia i nie wprowadzaj ludzi w błąd.

  • 8. Data: 2018-10-23 20:19:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ja nie jestem specjalistą od kotłów gazowych, ale skoro w aucie
    > wymieniam części, to w kotle gazowym też chyba coś da się naprawić
    > wymiennik, palnik, pompę obiegową...

    Kto Ci naopowiadał takich bzdur, że kotłów się nie naprawia?

    Ba.... Kotły nawet się serwisuje i robi się im przeglądy, tak samo jak
    samochodom.

    Wielokrotnie wymieniałem kotły, które pracowały po 15 czy 20 lat i nadal
    były sprawne, a wymieniane były profilaktycznie tylko dlatego, żeby nie
    zaskoczyły awarią w największe mrozy, a ponadto dlatego też, że były
    nieekonomiczne.

  • 9. Data: 2018-10-23 20:24:16
    Od: l...@g...com

    A co to za sztuka wymienić kocioł za kocioł? Jest inny problem, bez stempelka i
    rejestracji w systemie, nici z gwarancji. A jak poleci płyta to 2 tysie nie twoje.

  • 10. Data: 2018-10-23 20:39:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie manipuluj uzyszkodnik. Ty robiles kilogramowy chleb z 0,8 litra wody. Wszyscy
    tutaj to pamietaja bo nie dalo sie nie zapamietac twojego motania.