  • 1. Data: 2018-07-12 16:29:31
    Temat: Tv box
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kupilem do projektora. Oczywiscie bez problemow sie nie odbylo bo sprzedawcy mysla ze
    jak ktos ma siwe wlosy to glupszy musi od nich byc. Pierwszy nazywal sie pro4k. Nie
    polecam. Nadaje sie do rozdzielczosci projektora albo telewizora hd720. Jak mu
    zapodalem fhd to jeknal i sie zacinal. Przy 4k prawie spytal czy pierdolniety nie
    jestem. Kosztowal 140. Wymienilem na A95X R1. Drozszy o dwie dychy. Zapodalem mu z
    netu fhd1080, ciagnie. 4K nawet nie jeknal. Byl film 8k i tez bez jakania ciagnal jak
    myszka nie ruszalem. I jak by ktos potrzebowal niedrogiego cudaka do telewizora albo
    projektora zeby net w nim byl to tego drugiego moge polecic. Bez problemu
    wspolpracuje z bezprzewodowa myszka i klawiatura. Ma wszystko co powinien miec. Mozna
    podlaczyc net przewodem i po wifi. Dwa gniazdka USB jedno HDMI.

  • 2. Data: 2018-07-12 17:14:45
    Temat: Re: Tv box
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Zenek Kapelinder wrote:

    /.../
    > Bez problemu wspolpracuje z
    > bezprzewodowa myszka i klawiatura. Ma wszystko co powinien miec.
    > Mozna podlaczyc net przewodem i po wifi. Dwa gniazdka USB jedno HDMI.

    Co to ma wspolnego z grupa budowlana?

    Pzdr. T

  • 3. Data: 2018-07-12 17:29:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-12 o 17:14, Twardy pisze:
    > Zenek Kapelinder wrote:
    >
    > /.../
    >
    > Co to ma wspolnego z grupa budowlana?

    Nudzisz się? nie podoba sie to nie czytaj, nie ma grupy o wyposażeniu
    domu więc
    ta ma szerszy zasięg niż tylko budowa, jakbyś nie zauważył.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-07-12 17:30:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiecej niz ty.

  • 5. Data: 2018-07-12 17:33:01
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    Przecież w mieszkaniu ma.
    A tutaj nie o takich rzeczach były dyskusje. Nie musisz wszystkiego czytać.
    Pozdro.abomito

  • 6. Data: 2018-07-12 18:44:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.07.2018 17:29, Janusz pisze:

    > Nudzisz się? nie podoba sie to nie czytaj, nie ma grupy o wyposażeniu domu więc
    > ta ma szerszy zasięg niż tylko budowa, jakbyś nie zauważył.

    Jest grupa pl.rec.dom, chociaż i tam popierdółki o myszkach i klawiaturach
    będą budzić twardy sprzeciw domowników. A Ty jak chcesz czytać o dupie
    Maryni akurat na p.r.b., to poszukaj sobie bardziej ku temu adekwatnej
    grupy, np. pl.rec.paranoja. Po to jest pińcet grup tematycznych, by
    dywagacje o wspomnianej dupie snuć w miejscu jej poświęconym. Ordnung
    muss sein, jak mawiano w Świętym Cesarstwie Rzymskim Narodu Niemieckiego.

  • 7. Data: 2018-07-12 19:41:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.07.2018 17:14, Twardy wrote:
    > Co to ma wspolnego z grupa budowlana?
    Nikt już nie dba o archiwum w usenecie.
    Trzeba się cieszyć, że w ogóle ludzie piszą ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2018-07-12 19:51:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-07-12 o 18:44, collie pisze:

> [...]
    > tematycznych, by dywagacje o wspomnianej dupie snuć w miejscu jej
    > poświęconym. Ordnung muss sein, jak mawiano w Świętym Cesarstwie

    500 grup tematycznych to się może sprawdzało 15 lat temu, teraz jak
    posucha na usnecie, to nie widzę sensu subskrybować więcej jak 10-20
    grup, na których i tak jest raptem kilka nowych wątków w tygodniu.

  • 9. Data: 2018-07-12 19:53:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-07-12 o 17:14, Twardy pisze:

    > Co to ma wspolnego z grupa budowlana?

    Generuje jakikolwiek ruch na zdychającym usnecie, a przez takie wpisy ta
    grupa ma szansę zdechnąć później niż setki innych, na które już nikt nie
    zagląda.

  • 10. Data: 2018-07-12 22:17:12
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.07.2018 19:53, nadir wrote:
    > a przez takie wpisy ta
    > grupa ma szansę zdechnąć później niż setki innych, na które już nikt nie
    > zagląda.

    Dokładnie.
    Tematy o tym co kupić i co używać w domu są jak najbardziej na miejscu.

    Mnie dziwi fenomen fejsbuka. Tam nie wiadomu kto komu odpowiada, a i
    poziom rozmów wygląda na użytkowników niezbyt wyedukowanych.