  • 1. Data: 2017-06-19 09:55:20
    Temat: Tynk na płyte osb
    Od: Kris <k...@g...com>

    Tynk mineralny(atlas sn-mal) na płyte osb
    Jakiś czas temu już tu pytałem przy okazji podbitki i doradzono mi klej siatkę i
    dopiero Sn-Mal. Tak wówczas zrobiłem i trzyma
    Teraz mam podobną robótkę w innym miejscu.
    Gadałem dzisiaj z doradcą technicznym Atlasa i on mówi ze na płytę osb dać jako
    warstwę zczepną Atlas Cerplast i bezpośrednio na to SN-Mal. Bez siatki i kleju
    Co Wy na to?

  • 2. Data: 2017-06-19 10:22:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Na samej plycie to moze i ok, ale krawedzie? Beda zapewne pekac

  • 3. Data: 2017-06-19 10:41:44
    Temat: Re: Tynk na płyte osb
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 09:55:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    warstwę zczepną Atlas Cerplast i bezpośrednio na to SN-Mal. Bez siatki i kleju

    Jak swego czasu chcialem robic podbitke z OSB otynkowana to napotkalem
    na rozwiazanie - siatka przymocowana zszywkami do OSB, na tym klej i potem
    tynk. Mozna tez przykleic 1cm styro jakims dedykowanym klejem i dalej
    standardowo (siatka, klej, tynk). Tak kominy znowu niektorzy obrabiaja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2017-06-19 10:54:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 10:41:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    Mozna tez przykleic 1cm styro jakims dedykowanym klejem i dalej
    > standardowo (siatka, klej, tynk). Tak kominy znowu niektorzy obrabiaja :)

    tak wlasnie robilem, styropian zniweluje wszelkie naprężenia.

    b.