  • 1. Data: 2019-08-12 17:02:19
    Temat: Tynki wewnetrzne - malowanie
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Czy po wykonaniu tynkow wew. gipsowych (4 m-ce temu) trzeba cos robic przed
    malowaniem?
    Chodzi mi o szlifowanie, docieranie bialkowanie itp. - tak mi podpowiadaja
    znajomi, ze trzeba dokonac szlifowania przed malowaniem.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 2. Data: 2019-08-12 18:03:16
    Temat: Re: Tynki wewnetrzne - malowanie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > tak mi podpowiadaja znajomi, ze trzeba dokonac szlifowania przed
    > malowaniem.

    A są chropowate te tynki czy gładkie? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2019-08-12 18:30:21
    Temat: Odp: Tynki wewnetrzne - malowanie
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Mateusz Bogusz wrote:

    > A są chropowate te tynki czy gładkie? :-)

    Gładkie jak pupcia niemowlęcia ;-)

    --
    Pozdr.
    T.

  • 4. Data: 2019-08-12 20:28:05
    Temat: Re: Odp: Tynki wewnetrzne - malowanie
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Gładkie jak pupcia niemowlęcia ;-)

    No to chyba grunt, podkład, farba wierzchnia - w dowolnej wariacji -
    pozostaje :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2019-08-13 10:18:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-08-12 o 18:30, Twardy pisze:

    > Gładkie jak pupcia niemowlęcia ;-)

    Ja kładłem śnieżkę farba gruntująca biała a potem farba właściwa. Ta
    śnieżka dobra jest, brat miał problemy z wychodzącymi śladami jakby
    tłustymi od kabli które szły płytko w tynku gipsowym. Po zastosowaniu
    tej farby gruntującej problem znikł.

    --
    Irokez