  • 1. Data: 2017-03-24 11:23:23
    Temat: Tynkowanie - koszty
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Możecie podać przybliżone koszty samego tynkowania domu (jest już
    ocieplony, siatka z klejem zagruntowane na zewnątrz od 2 lat)?
    O dokładne wyceny będę dopiero uderzał, ale chciałem się rozeznać w
    ogólnym rzędzie kosztów...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 2. Data: 2017-03-24 11:24:21
    Temat: Re: Tynkowanie - koszty
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-03-24 o 11:23, Kżyho pisze:
> [...]
    > ocieplony, siatka z klejem zagruntowane na zewnątrz od 2 lat)?
    > O dokładne wyceny będę dopiero uderzał, ale chciałem się rozeznać w

    Aha, rejon Poznań/Wielkopolska jak co, bo pewnie może mieć znaczenie.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2017-03-24 11:33:49
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu piątek, 24 marca 2017 11:24:21 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Aha, rejon Poznań/Wielkopolska jak co, bo pewnie może mieć znaczenie.

    Robocizna - około 20-30 zł. Ekipa spod Śremu - jakieś referencje się znajdą - od
    kilkunastu lat w branży ;)
    Wszystko uzależnione od ilości m2, ilości potrzebnych rusztowań itp.

    Pozdrawiam
    Marcin W.

  • 4. Data: 2017-03-24 11:44:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-03-24 o 11:33, Marcin W. pisze:

> [...]
    kilkunastu lat w branży ;)
    > Wszystko uzależnione od ilości m2, ilości potrzebnych rusztowań itp.

    Tylko, znając życie, robienie na cudzym podkładzie = nie uznajemy
    żadnych reklamacji...

    --
    Pete

  • 5. Data: 2017-03-24 12:49:49
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Robocizna - około 20-30 zł. Ekipa spod Śremu - jakieś referencje się znajdą - od
    kilkunastu lat w branży ;)
    > Wszystko uzależnione od ilości m2, ilości potrzebnych rusztowań itp.

    Dom typu sześcian/klocek o podstawie 10 m x 10 x i wysokości ok. 6,5 m.

    Pzdr

    --
    /__/_* /