  • 1. Data: 2017-03-04 04:59:03
    Temat: U Was też Armagedon?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Rzecz jasna chodzi o wycinkę drzew. Podobno w Castoramie robią zapisy na
    piły spalinowe, bo kto żyw poczuł powołanie, aby czynić sobie ziemię poddaną
    :-(

    Pozdrawiam apokaliptycznie Johnny

  • 2. Data: 2017-03-04 13:24:23
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Johnny napisał:

    > Rzecz jasna chodzi o wycinkę drzew. Podobno w Castoramie robią
    > zapisy na piły spalinowe, bo kto żyw poczuł powołanie, aby czynić
    > sobie ziemię poddaną :-(

    Jest tak, jak prze laty pisał Mistrz:

    Miłe panie i panowie bardzo mili,
    Jakiś facet po bulwarze miejskim mknący
    Wzrok obłędny we mnie wbija
    I nerwowo pyta, czy ja
    Znam Pe-Pe-Pe, Polską Partię Piłujących?

    Jaki macie program? -- pytam więc faceta.
    A on na to: my przez wiosny, lata, zimy,
    Pojedyńczo i grupowo,
    Metodycznie i planowo
    Piłujemy gałąź, na której siedzimy!

    A cel jaki wam przyświeca? -- pytam dalej.
    A on na to: cel się jeszcze nie wyłania,
    Ja i moi przyjaciele
    Nie patrzymy w mgliste cele,
    Nas pochłania sama czynność piłowania!

    Mamy przy tym pomysł dość makiaweliczny,
    Mądry pomysł, i opiszę krótko tu go.
    Chcemy by nas zasiliły
    Wyjątkowo tępe piły
    Dzięki temu nie przerżniemy jeszcze długo.

    A w rankingach, chłopcy, macie szanse jakie?
    A on na to: mamy strasznie twarde drewno,
    Lecz nasz szereg opuściły
    Wyjątkowo tępe piły
    I tym razem to przerżniemy już na pewno!

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-03-04 13:49:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-04 o 04:59, Johnny pisze:
    > Rzecz jasna chodzi o wycinkę drzew. Podobno w Castoramie robią zapisy
    > na piły spalinowe, bo kto żyw poczuł powołanie, aby czynić sobie
    > ziemię poddaną :-(
    >
    > Pozdrawiam apokaliptycznie Johnny

    Nie. U mnie na kilkanaście dużych drzew iglastych, usunąłem tylko dwa
    modrzewie i świerk, te które rosły obok domu i mogły stanowić
    zagrożenie. U sąsiadów też nie widzę jakichś większych wycinek.

  • 4. Data: 2017-03-04 18:04:56
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.03.2017 o 04:59, Johnny pisze:
    > Rzecz jasna chodzi o wycinkę drzew. Podobno w Castoramie robią zapisy na
    > piły spalinowe, bo kto żyw poczuł powołanie, aby czynić sobie ziemię
    > poddaną :-(
    U mnie w okolicy nie widzę żadnego Armagedonu.
    U siebie ściąłem korkowiec amurski, za którego przyszło by mi zapłacić
    ponad 25 tys. w trybie poprzednich przepisów. Wydaje mi się, że mamy
    jakąś "biegunkę" w przepisach. Wiadomo, że w stanie biegunki należy
    działać szybko ;-)
    Poza tym państwo za bardzo się panoszy. Rolnik za zabicie własnej świni
    bez zezwolenia = 3 lata więzienia?? Ktoś tu chyba leczy własne kompleksy.
    Jacek

  • 5. Data: 2017-03-04 22:32:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.03.2017 18:04, Jacek pisze:

    > U siebie ściąłem korkowiec amurski, za którego przyszło by mi zapłacić ponad 25
    > tys. w trybie poprzednich przepisów.

    Tym sposobem przybył nowy zwolennik wyborczy PiS-u. No bo jak, dyć przecie dzięki
    "lex Szyszko" zyskał już nie 500, a 25000 złotych. Suweren żrnący, qrwa jego mać.
    Podobnie jak ten drugi, któremu akurat teraz zaczęło przeszkadzać drzewo rosnące
    koło chałupy.

  • 6. Data: 2017-03-05 20:37:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 04.03.2017 o 22:32, collie pisze:
> [...]
    > jego mać.
    > Podobnie jak ten drugi, któremu akurat teraz zaczęło przeszkadzać drzewo
    Oglądnij sobie od 10 minuty, zwłaszcza na temat "duraczenia".
    https://www.youtube.com/watch?v=qQvUtV-f4R8
    Jacek

  • 7. Data: 2017-03-05 21:24:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 18:04, Jacek pisze:

    > U siebie ściąłem korkowiec amurski, za którego przyszło by mi zapłacić
    > ponad 25 tys. w trybie poprzednich przepisów.

    A jaki diabeł Cię podkusił, że zasadziłeś takie drzewo?
    Wydaje mi się, że jeśli wrócą poprzednie przepisy to tylko idioci będą
    sadzić drzewa na własnych działkach.
    Ale tego eko-terroryści o gołębim serduszku i poczciwym rozumku nie
    chwytają.
    Widzą drzewo wycięte, nieposadzonego nie widać.

  • 8. Data: 2017-03-05 23:38:19
    Od: "Fazi" <F...@m...com>

    Użytkownik "collie" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Suweren żrnący, qrwa jego mać. Podobnie jak ten drugi, któremu akurat
    > teraz zaczęło przeszkadzać drzewo rosnące koło chałupy.

    tak, #wiewiórka_gate
    :)

  • 9. Data: 2017-03-06 08:01:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.03.2017 o 21:24, t-1 pisze:
    > A jaki diabeł Cię podkusił, że zasadziłeś takie drzewo?
    Nawet diabeł by nie przewidział, że za drzewo posadzone za komuny spod
    znaku sierpa i młota w roku 1976 inna komuna każe właścicielowi zapłacić
    haracz i to w takiej wysokości.
    Jacek

  • 10. Data: 2017-03-06 10:03:56
    Od: m...@y...com

    Pieprzysz. Polskie posesje zarosły jak niepielęgnowana broda, bo urzedas tylko czekał
    na haracz lub rolę wyroczni. Wreszcie można bez błagania byle urzędasa o pozwolenie
    spokojnie wyciąć drzewo, które się samemu dziesiąt lat temu posadziło.
    Do tej pory posiadłości zarastały badziewiem, bo się człek bał wystąpić o pozwolenie
    na wycięcie - urzędas tylko czekał na swoje pięć minut władzy, sam nie posiadając ani
    spłachetka, żeby "posiadaczowi ziemskiemu" utrudnić życie odmową, a co częściej zgodą
    pod warunkiem.
    Teraz nie potrzebuję się narażać - co sama posadziłam, to wytnę. I nikomu nic do
    tego, tak samo jak do tego, gdzie i co sadzę.

    --
    XL