    From: ń <...@...n>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Uchwyt scienny do mikrofalówki
    Date: Sat, 29 Jun 2019 13:59:26 +0200

    Potrzebuję przenieść kuchenkę mikrofalową z szafki (zwalniając miejsce na zapasy lub
    naczynia) na kawałek wolnego miejsca na ścianie
    nad blatem pod wiszącymi szafkami.
    Myślę o uchwycie ściennym w rodzaju:
    www.google.pl/search?hs=MJu&q=wieszak+do+mikrofali&t
    bm=isch
    Czy to dobry pomysł, a może czyhają jakieś niebezpieczeństwa (to, co mi się nasuwa,
    to duży moment od ciężaru kuchenki wyrywający
    taki wieszak ze ściany).
    Ściana jest pokryta kostką z glazury, pod glazurą cienkowarstwowy tynk gipsowy i
    ściana murowana 12 cm chyba z bloczków
    wapienno --piaskowych Silka.
    Szkoda by mi było dziurawić glazury gdybym miał ściągać uchwyt przed upływem 10-15
    lat.
    A może jakieś estetyczne (to ważne, kuchnia otwarta na pokój dzienny) mocowanie do
    szafek wiszących nad przewidywanym miejscem na
    kuchenkę?