  • 1. Data: 2021-01-14 11:03:45
    Temat: Ułaskawienie
    Od: Runt <r...@a...prv>

    zenusiu, zróbmy tak.

    przeprosisz mnie i innych na pl.soc.polityka i pl.misc.budowanie.
    Przygotuj tekst przeprosin który zaakceptuję. wszelkie próby znieważania
    mnie będą traktowane z całą surowością, a wiesz zenusiu, że POtrafię być
    niemiły.

    Jezeli cie to przerasta pomoge ci przygotować odpowiedni kulturalny
    tekst przeprosin. Żadnych wyzwisk itp inwektyw. Zwykłe Pokajanie się i
    żal za grzechy. POsypiesz główńkę POpiołem, oświadczysz, że żałujesz,
    wylejesz krokodyle łzy, obiecasz POprawę i że nigdy-przenigdy nie
    obrazisz już nikogo a jeżeli to ci się zdarzy niech cie pochłoną ognie
    piekielne lub co tam sobie wymyślisz w ramach 10-ciu przykazań.

    Widzisz zenusiu, nie wymagam od ciebie byś wskakiwał do dołu z wapnem z
    przeciętymi pęcinami ani podpalenia się przed skokiem jak to życzyłes mi
    i innym.

    Przemyśl to zenusiu.

    --
    Runt

    Oculum pro oculo dentem pro dente!

  • 2. Data: 2021-01-14 12:01:28
    Temat: Re: Ułaskawienie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 14 stycznia 2021 o 11:03:47 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    >
    > Oculum pro oculo dentem pro dente!
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    > Keep smilling. All's well that ends well.
    Dawaj pizdziak vel runt dziura w dupie. Ciekawe kto to będzie czytał. Raz że piszesz
    ta sama ręką co klientowi hansa konia walisz i z obrzydzenia nikt cię nie czyta. I
    tak dobrze że notatek głosowych nie możesz zostawic. Dwa to jesteś w tylu kfach że
    jak byś od każdego umieszczenia dostawał złotówkę to byś sobie buty mógł kupić.

  • 3. Data: 2021-01-14 12:49:18
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-14 o 12:01, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    kfach że jak byś od każdego umieszczenia dostawał złotówkę to byś sobie buty mógł

    Biedny zenusiu. Piana i żółć cie zalewa. Dyszysz nienawiścią do siebie.
    Jesteś nieszczęśliwy. Zostałeś sam jak palec w swoim dziurawym bucie.
    Usiłujesz wulgaryzmami ukryć swój kompleks małego członka i przegranego
    życia. Nie ma przed toba już zenusiu przyszłości. Przez twoją schorowana
    główkę przwijają się obrazy z przeszłości. Twoje przekleństwo z czasów
    kiedy łajdaczyłes się z jakimiś "hansami", onanizowałes się za pieniądze
    by stać cię było na dziurawe buty, kawałek chleba i ochłap z psiej
    michy. Twoj dni zenusiu minęły. Jesteś przegranymn człowiekiem,
    skończonym. Jako chrześciajnin jednocześnie boleję nad twym losem ale i
    gardza taka ludzka padlina jak ty. Nie zasługujesz na litość. Twoje
    UB-eckie czasy minęły. Dzis jesteś już nikim. Nie wrzucisz już nikogo do
    dołu z wapnem, nie przetniesz pencin ani nie podpalisz denaturatem by
    zmusić do przyznania się. Obyś zenusiu żył długo. Wiesz jak. Pfu!

  • 4. Data: 2021-01-14 15:40:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwwww.

  • 5. Data: 2021-01-14 16:04:58
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-14 o 15:40, kanalia i bydlak Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    kfach że jak byś od każdego umieszczenia dostawał złotówkę to byś sobie buty mógł

    wynoś się stąd zenusiu! wynoś!

  • 6. Data: 2021-01-14 18:09:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 14 Jan 2021 16:04:58 +0100, Runt

    > wynoś się stąd zenusiu! wynoś!

    Trafiasz do kibla razem z zenusiem i tam się wspólnie brandzlujcie --
    idealnie do siebie pasujecie, *szpong*.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2021-01-14 20:10:54
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-14 o 18:09, Myjk pisze:
    > Thu, 14 Jan 2021 16:04:58 +0100, Runt

    > Trafiasz do kibla razem z zenusiem i tam się wspólnie brandzlujcie --
    > idealnie do siebie pasujecie, *szpong*.

    Prosze mnie nie łączyć z tym bydlakiem zenusiem.

  • 8. Data: 2021-01-14 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Runt r...@a...prv ...

    > Prosze mnie nie łączyć z tym bydlakiem zenusiem.

    Juz ci pisałem - sam sie łączysz, dzieki swoim pyskówkom jestescie na
    dokładnie takim samym poziomie, zasrywajac w tej chwili juz dwie grupy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 9. Data: 2021-01-15 21:33:19
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Prosze mnie nie łączyć z tym bydlakiem zenusiem.
    > --
    > Runt
    Do Zenka przez kilkanaście lat zdążyłem się przyzwyczaić. Ciebie jakoś strawić nie
    mogę.
    Inna sprawa, że nie muszę.

  • 10. Data: 2021-01-15 23:52:37
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2021-01-15 o 21:33, abomito pisze:

    > Do Zenka przez kilkanaście lat zdążyłem się przyzwyczaić.

    Jasne. Przyzwyczaiłes sie do jego chamstwa! Pewnie jesteś do niego
    podobny skoro go tolerujesz, a nawet usprawiedliwiasz.

    > Ciebie jakoś strawić nie mogę.

    Mało mnie to interesuje.

    > Inna sprawa, że nie muszę.

    Oczywiście. Ja ciebie też. Pozdrowienia dla Zbyszka i Dominika.

    EOT

    --
    Runt