  • 1. Data: 2017-08-01 21:07:13
    Temat: Upał
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Dziś było 30C o 19-tej
    Pozdrawiam chłodno Ja...cki

  • 2. Data: 2017-08-01 21:12:02
    Temat: Re: Upał
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko donosi:

    > Hejka. Dziś było 30C o 19-tej
    > Pozdrawiam chłodno Ja...cki

    22,3 w tej chwili.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2017-08-02 00:20:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 01.08.2017 21:07, Dirko pisze:

    > Hejka. Dziś było 30C o 19-tej

    W ogrodzie? Bo jak nie, to NTG.
    O północy, gdy przyganiałem psy z ogrodu -
    gdzie leżały z tej gorączki w wykopanych przez
    siebie norach (po prawdzie kopie jeden, pozostałe
    przychodzą na gotowe) - było już tylko 28 st. Hejka!

  • 4. Data: 2017-08-11 13:14:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    Dziś w południe, pod pergolą - 36 st. Psy w norach,
    my w cieniu winorośli. Piwo. Lekki wiatr od wody.
    Despacito.

  • 5. Data: 2017-08-11 13:35:30
    Od: i...@g...pl

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 13:14:46 UTC+2 użytkownik collie napisał:
    > Dziś w południe, pod pergolą - 36 st. Psy w norach,
    > my w cieniu winorośli. Piwo. Lekki wiatr od wody.
    > Despacito.

    Ja psa wzięłam do domu, gdzie skutecznie schładzam powietrze mokrymi prześcieradłami
    i wentylatorem. Pies leży przed wentylatorem postawionym na podłodze.

  • 6. Data: 2017-08-12 11:52:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.08.2017 13:35, i...@g...pl pisze:

    > Ja psa wzięłam do domu, gdzie skutecznie schładzam powietrze mokrymi
    prześcieradłami i wentylatorem. Pies leży przed wentylatorem postawionym na podłodze.

    Il (il) tempo e mobile, jak la donna. Zaledwie 24 godziny temu żar
    z nieba i 36 st. w cieniu winogron, dziś nory zachlapane deszczem,
    trawa mokra, więc łapy wycierać trzeba. No i ledwo 18 st. Pani
    premier, jak żyć? Pytają wszystkie moje psy.

    Ale przynajmniej na prądzie można zaoszczędzić. Dla wentylatora.

  • 7. Data: 2017-08-12 13:06:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-11 o 13:35, i...@g...pl pisze:

    > Ja psa wzięłam do domu, gdzie skutecznie schładzam powietrze mokrymi
    prześcieradłami i wentylatorem. Pies leży przed wentylatorem postawionym na podłodze.

    Żeby zapalenia płuc nie dostał.

  • 8. Data: 2017-08-14 21:16:21
    Od: i...@g...pl

    > Pani premier, jak żyć? Pytają wszystkie moje psy.

    Zły adresat pytania. Skieruj psy do Tuska.

    > Ale przynajmniej na prądzie można zaoszczędzić. Dla wentylatora.

    Fotowoltaika w upały pracuje na full - 3300W i więcej.

  • 9. Data: 2017-08-14 21:23:30
    Od: i...@g...pl

    > Żeby zapalenia płuc nie dostał.

    Nie grozi mu - to berneńczyk, zahartowany, bo podwórzowy głównie. Bardziej groźne i
    prawdopodobne jest dla niego przegrzanie, niż zbytnie wychłodzenie. Sierść ma tak
    gęstą i puszysty podszerstek, że trudno wielkim grzebieniem dotrzeć do skóry :-)