  • 1. Data: 2022-06-30 16:38:04
    Temat: Upał
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    36,3 st.C w cieniu, 30 km na zachód od Wawy

    TG

  • 2. Data: 2022-06-30 18:31:05
    Temat: Re: Upał
    Od: "Twardy" <t...@x...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    > 36,3 st.C w cieniu, 30 km na zachód od Wawy
    >
    > TG

    Kraków 37

    --
    Pozdrawiam,
    T.

  • 3. Data: 2022-06-30 19:40:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 30 czerwca 2022 o 16:38:24 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > 36,3 st.C w cieniu, 30 km na zachód od Wawy
    >
    > TG
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
    To po co siedzisz w cieniu?

  • 4. Data: 2022-07-01 08:02:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62bdd03d$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    user Twardy pisze tak:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Kraków 37

    Londyn 14

    https://www.bbc.co.uk/weather/2643743

    fpisujcie miasta

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy

  • 5. Data: 2022-07-01 10:44:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > 36,3 st.C w cieniu, 30 km na zachód od Wawy
    >
    > TG

    Upał to kwestia psychiki. W domu człek się męczy jak jest 26-28, w
    robocie łażę w pełnych buciorach ochronnych i długich spodniach przy 35
    i w sumie no jest gorąco ale się robi ;)

    L.

  • 6. Data: 2022-07-01 11:42:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 10:44 Lisciasty <l...@p...pl> pisze:

    > Upał to kwestia psychiki. W domu człek się męczy jak jest 26-28, w
    > robocie łażę w pełnych buciorach ochronnych i długich spodniach przy 35
    > i w sumie no jest gorąco ale się robi ;)
    >
    > L.

    Upał to kwestia wilgotności, psychiki też ale w mniejszym stopniu.
    Jak jest sucho i leciutko powiewa to 35 st. nie jest tragiczne.

    TG

  • 7. Data: 2022-07-01 13:13:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2022 o 16:38 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > 36,3 st.C w cieniu, 30 km na zachód od Wawy
    >
    > TG

    dopiero 13-ta i na tym samym termometrze co wczoraj mam 37 st.
    Będzie się działo wieczorem, RCB straszy mnie trąbami powietrznymi...

    TG

  • 8. Data: 2022-07-01 14:38:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > 36,3 st.C w cieniu, 30 km na zachód od Wawy
    >
    > TG

    U mnie teraz 34,5 w cieniu.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2022-07-01 15:06:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 July 2022 at 14:38:50 UTC+2, Janusz wrote:

    > U mnie teraz 34,5 w cieniu.
    >
    > --
    > Janusz
    W Londku nadal mgly i wilgoć od Golfstromu
    \
    A Polska to upały znad Sahary
    i dowód na Short-Term Climate Changes

    czyli klimat podlega krotkoterminowym zmianom w wyniku fluktuacji w aktywności
    slonca.

    Zniknęly z ukladu slonecznego stare komety, warkocze starych komet i niebo jest
    przezierne jak nigdy od 1000 lat,
    bo nie ma pylu gwiezdnego i nic nie zatrzymuje promieniowania Slońca, a Slońce
    codziennie wyrzuca ogniste flary o masie przekraczającej mase Ziemi
    i jak ten proces się nie zatrzyma (przyszly tydzień chlodniejszy o 7 st C)
    to 40 C bedzie w sierpniu
    i maja wyschnąc w Europie wszystkie rzeki, jeziora, stawy

  • 10. Data: 2022-07-02 18:12:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Upał to kwestia wilgotności, psychiki też ale w mniejszym stopniu. > Jak jest sucho
    i leciutko powiewa to 35 st. nie jest tragiczne.
    Jak ktoś miał okazję być np w Tajlandii w porze deszczowej lub
    bezpośrednio po, to wie co to wilgotność i temperatura.
    W Albanii miałem kiedyś +44 i raczej bez bólu było.