  • 1. Data: 2018-10-25 17:35:00
    Temat: Uszczelnienie płytek od czoła na balkonie.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kończe układać płytki na balkonie.
    I mam pytanie potrzebuje uszczelnić płytki od czoła.
    Developer dał silikon ale od słońce dało rady i popękał.
    A jak bym tam dać fugę?
    Albo klej?
    Albo coś innego.

    Jak by ktoś remont balkonu robił to w tym momencie są dostępne
    aluminiowe okapniki.
    Teoretycznie nie zniszczalne.

  • 2. Data: 2018-10-25 21:53:47
    Temat: Re: Uszczelnienie płytek od czoła na balkonie.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 25.10.2018 o 17:35, Bolko pisze:
    > Jak by ktoś remont balkonu robił to w tym momencie są dostępne
    > aluminiowe okapniki.
    > Teoretycznie nie zniszczalne.

    Są jakieś środki jak np. Mapelastic. Może o to Ci chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-10-26 13:20:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-10-25 o 17:35, Bolko pisze:
> [...]
    > Albo klej?
    > Albo coś innego.
    >

    > Jak by ktoś remont balkonu robił to w tym momencie są dostępne

    Amelinium i fuga inaczej pracują na słońcu i pojawiają się pęknięcia,
    które potem penetruje woda. Są niby jakieś hiper fugi na takie sprawy,
    ale ja użyłem do tego silikonu/uszczelniacza dekarskiego, i od paru lat
    nic nie pęka.

  • 4. Data: 2018-11-04 19:32:40
    Od: adam <a...@a...pl>

    Obiektywny poradnik, nic nie reklamuje, jedynie objaśnia
    http://www.izolacje.com.pl/artykul/id1310,jak-wykona
    c-szczelny-taras-i-balkon?cp=2