  • 1. Data: 2019-12-02 11:28:11
    Temat: Utwardzenie terenu pod parking
    Od: glumek <g...@g...com>

    Witam
    Chciałem sie spytac jakie sa mniejwiecej ceny utwardzenia terenu pod
    parking dla samochodów. Teraz jest tam skopana ziemia.
    CHodzi mi o jak najtansze rozwiazania, nie musi byc kruszywo tylko zeby
    ziemia była utwardzona

  • 2. Data: 2019-12-02 14:58:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trawa.

  • 3. Data: 2019-12-02 21:00:53
    Temat: Re: Utwardzenie terenu pod parking
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.12.2019 14:58, Zenek Kapelinder wrote:
    > Trawa.

    Pod warunkiem, że tam faktycznie ziemia jest a nie glino-błoto.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2019-12-02 22:09:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.12.2019 o 11:28, glumek pisze:
> [...]
    > parking dla samochodów. Teraz jest tam skopana ziemia.
    > CHodzi mi o jak najtansze rozwiazania, nie musi byc kruszywo tylko zeby
    Jaki ma być ruch na tym parkingu? To jest zasadnicza kwestia.
    Kolega miał płatny parking, gdzie auta parkowały po godzinę-dwie i tylko
    dwa razy w tygodniu (dni targowe). Miał to utwardzone wysypanym i ubitym
    żużlem, który z czasem przerosła trawa.
    Nie widziałem, żeby się tam auta topiły w błocie.
    Jacek

  • 5. Data: 2019-12-02 22:18:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 11:28:14 UTC+1 użytkownik glumek napisał:
    > CHodzi mi o jak najtansze rozwiazania, nie musi byc kruszywo tylko zeby
    > ziemia była utwardzona

    Często można dostać betonowe płyty w cenie "zabrania w cholerę" z miejsca
    remontu drogi. Ale to trzeba mieć informację gdzie takie coś będą mieli
    w planie wyrywać ;)

    L.

  • 6. Data: 2019-12-02 22:45:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > parking dla samochodów. Teraz jest tam skopana ziemia.
    > CHodzi mi o jak najtansze rozwiazania, nie musi byc kruszywo tylko zeby

    podobno całkiem dobrze spisuje się frezowany asfalt. dostaniesz go za
    darmo, ale trzeba trafić na okazje. za niewielkie pieniądze, ta sama
    ekipa co go frezowała, przywiezie, rozsypie wyrówna ubije. ale to już są
    tysiące złotych.
    Ja taki parking kiedyś wysypywałem żużlem. który ciepłownia oddawała za
    darmo. tyle że transport - masakra.

    kostkę brukową dostaniesz za 10-15zł za metr. kostka położona na ziemię,
    nie da równej powierzchni, ale będzie czysto i twardo. po paru latach,
    jak będą koleiny, mozesz ją zdjąć, nasypać gruzu i położyc ponownie.

    ToMasz

  • 7. Data: 2019-12-03 10:53:28
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 grudnia 2019 22:45:13 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > nie da równej powierzchni, ale będzie czysto i twardo. po paru latach,
    > jak będą koleiny, mozesz ją zdjąć, nasypać gruzu i położyc ponownie.

    ja mam ochotę na gliniastej ziemi ułożyć kraty betonowe meba bez zadnej podbudowy.
    Ciekawe jakby to z biegiem lat wyglądało.
    Ale nie wyguglalem podobnego prawdziwka.

    b.

  • 8. Data: 2019-12-03 14:34:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 10:53:30 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > ja mam ochotę na gliniastej ziemi ułożyć kraty betonowe meba bez zadnej podbudowy.
    Ciekawe jakby to z biegiem lat wyglądało.
    > Ale nie wyguglalem podobnego prawdziwka.

    Teściu położył na torfie. Tam gdzie bobry nie wleźli to się trzyma :>
    Próbuj, jest szansa że się uda. O ile nie masz bobrów.

    L.

  • 9. Data: 2019-12-03 15:03:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 14:34:02 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    podbudowy. Ciekawe jakby to z biegiem lat wyglądało.

    > Teściu położył na torfie. Tam gdzie bobry nie wleźli to się trzyma :>
    > Próbuj, jest szansa że się uda. O ile nie masz bobrów.

    szambiarki jeżdzą po tym?

    b.