  • 1. Data: 2019-11-09 00:20:10
    Temat: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Od czwartku w Biedronkach promocja na różne (elektro)narzędzia -
    <https://www.biedronka.pl/pl/hobby-07-11>

    W ofercie jest m.in. klon miniszlifierki Dremel -
    <https://www.biedronka.pl/pl/product,id,153485,name,
    multiszlifierka-z-akcesoriami>
    Używał może ktoś z Was takiej Biedronkowatej i może podzielić się
    opiniami na jej temat? Warto? Widziałem w sklepie na żywo - jest
    zapakowana w przezroczyste pudełeczko z uchwytem walizkowym.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2019-11-09 09:45:17
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 00:20, Krystek pisze:
> [...]
    > opiniami na jej temat? Warto? Widziałem w sklepie na żywo - jest
    > zapakowana w przezroczyste pudełeczko z uchwytem walizkowym.

    Nie bo mam ale kupiłem stację pogodową (powiedzmy) za 40zł
    i nawet dość dokładnie pokazuje temp w środku i na zewn z dokładnością
    do 0,1 st.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2019-11-09 10:02:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Dokładność 0,1? Hehehe, tyle to ma wyświetlacz:)

  • 4. Data: 2019-11-09 18:26:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 10:02, Budyń pisze:
    > Dokładność 0,1? Hehehe, tyle to ma wyświetlacz:)

    Ok, rozdzielczość, dokładność ma 0.2, lepiej?

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2019-11-09 21:39:48
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Ma pewnie z 2 a nie 0.2 :)

    b.

  • 6. Data: 2019-11-09 21:46:40
    Od: e...@g...com

    Używamy takiej chinszcxyzny kupionej lata temu w Makro. Dziala do dzisiaj.

  • 7. Data: 2019-11-10 10:21:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-09 o 21:39, Budyń pisze:
    > Ma pewnie z 2 a nie 0.2 :)
    Bez przesady, dwa stopnie to sam wyczujesz taką różnicę
    a ten termoetr akurat mam z czym porównać :) więc wiem
    ile się myli.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2019-11-10 11:05:12
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 listopada 2019 10:21:19 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:
    > Bez przesady, dwa stopnie to sam wyczujesz taką różnicę

    ale ja nie twierdze ze on nie wyczuwa różnic na poziomie 0,2.
    Ale od tego do prawidowego pomiaru jeszcze daleko.

    > a ten termoetr akurat mam z czym porównać :) więc wiem
    > ile się myli.

    ciekawe gdyby tak miał tych termometrów kilka co by wskazywały.

    b.

  • 9. Data: 2019-11-10 14:04:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-10 o 11:05, Budyń pisze:

    > ale ja nie twierdze ze on nie wyczuwa różnic na poziomie 0,2.
    > Ale od tego do prawidowego pomiaru jeszcze daleko.
    Dom to nie laboratorium.

    > ciekawe gdyby tak miał tych termometrów kilka co by wskazywały.
    To samo w granicach 0,5st?
    Z każdym nowym tak robię że porównuje ze starymi, oprócz tego mam
    wzorcowy :)

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2019-11-10 14:46:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzone organoleptycznie na czterech sztukach takich samych chinskich termometrów
    tablicowych. Czujniki owinięte razem nitka i kawałkiem ręcznika papierowego. Po kilku
    minutach odchylka +- 0,1°C. Jak one to za 2,50 Złotego i transport gratis robią nie
    mam pojęcia. Znaczy się mam. Tam już ludzie przestają pracować fizycznie i zaczynają
    pilnowac maszyn.