  • 21. Data: 2019-11-11 21:29:37
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.11.2019 20:03, Ghost wrote:

    > one wire maja baterie srebrowa?

    Mają taką baterię jaką tam wsadzisz a LR44, V357 czy cynkowo-powietrzna
    mają ten sam rozmiar. Chyba że o innym "one wire" piszemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2019-11-11 21:36:56
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Mają taką baterię jaką tam wsadzisz a LR44, V357 czy cynkowo-powietrzna
    >mają ten sam rozmiar. Chyba że o innym "one wire" piszemy.

    Nie maja żadnej - one wire to protokół, a "termometr one wire" to konkretny
    scalak, to co piszesz to z kolei jakis obwód używający termometru one wire i
    nie bardzo kumam, dlaczego wspominasz o rozrzutach, gdy schodzisz zasilaniem
    ponizej napiec nominalnych, oczekiwales czegos innego?

  • 23. Data: 2019-11-11 21:40:02
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    On 11.11.2019 20:01, Ghost wrote:

    >Moje pytanie było z przekąsem, bo ciągle znajduje się ktoś kto kupuje los a
    >potem zakłada wątek że nie wygrał i czy inni też tak mają.

    Grupy pomyliles - FjUT parapsychologia.

  • 24. Data: 2019-11-11 21:40:45
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2019-11-10 o 21:48, Ghost pisze:

    > Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup

    >le co z nim jest nie tak?

    Nie dziala.

  • 25. Data: 2019-11-11 21:51:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 21:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Nie dziala.
    A reklamowałes?

    --
    Janusz

  • 26. Data: 2019-11-11 21:59:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-11 o 21:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Nie dziala.

    Działa. :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=TodGtgHJKxc

    Robert

  • 27. Data: 2019-11-12 17:29:07
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2019-11-11 o 21:40, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >A reklamowałes?

    Wtedy by zadzialal?

    Nie reklamowalem, po prostu oddalem.

  • 28. Data: 2019-11-13 18:09:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-12 o 17:29, Ghost pisze:

    > Wtedy by zadzialal?
    Nie, ale mogą wymienić na działający :)
    a jak nie zareklamujesz to zostajesz z bublem.

    > Nie reklamowalem, po prostu oddalem.
    No i o to chodzi, ważne że kasę odzyskałeś, a tak zapytam po ile były?
    bo akurat sam jestem na kupnie bo taki potrzebuję.

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2019-11-14 18:51:36
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >No i o to chodzi

    Nie, nie o to chodzi - jakosc oznacza, ze nie sprzedaje sie bubli.

  • 30. Data: 2019-11-14 21:14:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-14 o 18:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Nie, nie o to chodzi - jakosc oznacza, ze nie sprzedaje sie bubli.
    Ale jaka jakość, przecież oni nie sprzedają markowych towarów
    tylko byle jaką chińszczyznę. Tam nikt nie sprawdza czy działa tylko
    w kontener i do sklepu.

    --
    Janusz