  • 1. Data: 2018-04-09 17:40:10
    Temat: W Lidlu narzędzia do majsterkowania w promocji
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W tym tygodniu (od 09.04.2018) w Lidlu trochę różnego sprzętu do
    majsterkowania i na budowę. Może komuś coś się przyda -
    <https://www.lidl.pl/pl/Asortyment.htm?id=587&week=1

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2018-04-11 01:38:32
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 09-04-2018 o 17:40, Krystek pisze:
    > W tym tygodniu (od 09.04.2018) w Lidlu trochę różnego sprzętu do
    > majsterkowania i na budowę. Może komuś coś się przyda -
    > <https://www.lidl.pl/pl/Asortyment.htm?id=587&week=1
    >

    > K.

    Dzięki za informację. Kupiłem sobie lutownicę akumulatorową.

    yabba

  • 3. Data: 2018-04-12 00:25:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-04-11 01:38, yabba pisze:

    > Dzięki za informację. Kupiłem sobie lutownicę akumulatorową.

    Wybrałem się wczoraj do Lidla po chleb i owoce, i zerknąłem sobie co tam
    mają. W markecie, w którym byłem akurat jakiegoś wielkiego wyboru
    sprzętu nie mieli, ale czasem coś ciekawego się znajdzie. Np. po zakupie
    narzędzia wielofunkcyjnego natknąłem się tam zupełnie przypadkiem na
    takie zestawy akcesoriów -

    <https://www.lidl.de/de/parkside-multifunktionswerkz
    eug-zubehoer-pmfwz-3-c3/p239299>
    <https://www.lidl.de/de/parkside-multifunktionswerkz
    eugzubehoer-pmfwz-3-d4/p251700>

    Jeden taki zestaw jak pamiętam kosztował z połowę mniej, niż podobne
    komplety w marketach budowlanych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/