  • 101. Data: 2020-02-13 21:51:29
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 21:47:58 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Update na dzień 13.02.2020

    Podawałbyś uzyski miesięczne to byśmy mogli porównać :)
    Ja dzisiaj miałem rekord póki co (instalacja 9,86kW działa od 9 stycznia 2020)
    - prawie 35kWh :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 102. Data: 2020-02-13 21:59:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 21:51:31 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Podawałbyś uzyski miesięczne to byśmy mogli porównać :)

    I tak już mało śpię :>

    > Ja dzisiaj miałem rekord póki co (instalacja 9,86kW działa od 9 stycznia 2020)
    > - prawie 35kWh :)

    Ja od początku roku natłukłem 600 kWh :>
    A ponoć zimą słabo działa.

    L.

  • 103. Data: 2020-02-13 22:16:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 lutego 2020 21:59:39 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ja od początku roku natłukłem 600 kWh :>
    > A ponoć zimą słabo działa.

    Ja od 9-go stycznia do teraz mam 420kWh (dla tej 9,86kWp).
    Fajnie działa - dzień coraz dłuższy, słońce jak na zimę to świeci pięknie
    i co dzień do padają kolejne rekordy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.