  • 11. Data: 2019-12-09 22:13:41
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    > Pewnie u sąsiadów.

    dokładnie - biorąc pod uwagę koszt akumulatorów to prowizja 20% dla
    energetyki jest chyba obecnie najkorzystniejszym rozwiązaniem

  • 12. Data: 2019-12-09 22:17:59
    Od: Pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 09.12.2019 o 15:59, KIKI pisze:

    > A mógłbyś wrzucić miesięcznie dla porównania?

    zerknij na pvmonitor.pl lub pvoutput.org, jest tam wiele instalacji,
    można sporo podejrzeć
    przykładowo moja :
    https://pvoutput.org/aggregate.jsp?id=69243&sid=6152
    5&v=1&t=m
    posortowana miesięcznie

  • 13. Data: 2019-12-09 22:41:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.12.2019 17:43, Lisciasty wrote:

    > Nie chce mi się wszczynać kolejnej dyskusji o cenach bo nie od tego
    > jest ten temat. Poza tym tłumaczę kolejny raz, jak ktoś ma łatwy
    > dach i chce najtańszy sprzęt to zapłaci 30-40% mniej od gościa, który ma
    > trudny dach i wymyślił sobie zestaw na wypasie. To jest pytanie
    > z gatunku ile kosztuje samochód. Kompletnie bez sensu i o niczym nie mówiące.
    >
    > L.

    No ale panele mają zwracać koszt prądu, zarabiać. Samochód natomiast to
    zabawka, którą kupujemy za zaoszczędzone pieniądze.

  • 14. Data: 2019-12-09 22:53:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli samochód służy do dojazdów do pracy to nie jest zabawką tylko jednym z
    elementów służących zarabianiu pieniędzy. Chociazby dlatego że jak się popsuje to
    generuje problemy z zarabianiem i trzeba go szybko naprawić. Zabawkę można odstawić
    na czas nieokreślony bez szkody dla kieszeni.

  • 15. Data: 2019-12-10 19:48:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.12.2019 22:13, Pilocik wrote:
    > biorąc pod uwagę koszt akumulatorów to prowizja 20% dla energetyki jest
    > chyba obecnie najkorzystniejszym rozwiązaniem

    Najkorzystniejsza oferta, to nie to samo co opłacalna.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2019-12-10 22:34:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Najkorzystniejsza oferta, to nie to samo co opłacalna.

    A masz lepszą?

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2019-12-11 10:53:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 22:34:58 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > A masz lepszą?

    Uważasz że trzeba brać najkorzystniejszą z tych co są nawet jak jest nieopłacalna?

  • 18. Data: 2019-12-12 11:49:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-12-11 o 10:53, Kris pisze:

    > Uważasz że trzeba brać najkorzystniejszą z tych co są nawet jak jest nieopłacalna?

    A masz inną opłacalną?

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2019-12-12 11:53:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 11:49:32 UTC+1 użytkownik Janusz napisał:

    > A masz inną opłacalną?

    Nie mam
    Uważasz więc ze należy brać co jest nawet jak jest nieopłacalne?

  • 20. Data: 2019-12-12 13:37:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-12-12 o 11:53, Kris pisze:

    > Nie mam
    > Uważasz więc ze należy brać co jest nawet jak jest nieopłacalne?

    Ale dlaczego twierdzisz że jest niepłacalna?

    --
    Janusz