  • 11. Data: 2018-02-18 21:35:52
    Temat: Re: WM kilka pytań
    Od: uciu <a...@g...com>

    Koledzy dwa pytania jeszcze

    1) Spadki na rurze wyrzutni - w którą stronę zrobić? Do reku - czy na zewnątrz domu.
    Na logike to wychodzi mi by spadek był do reku i potem do kanalizy.

    2) Jak zamontować kapinosy w Czerpni/Wyrzutni UVLA? NIe chciałbym by lało po
    elewacji....

    Dzięki serdeczne

  • 12. Data: 2018-02-21 16:26:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 lutego 2018 21:35:54 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Koledzy dwa pytania jeszcze
    >
    > 1) Spadki na rurze wyrzutni - w którą stronę zrobić? Do reku - czy na zewnątrz
    domu. Na logike to wychodzi mi by spadek był do reku i potem do kanalizy.

    Po co? Wszystko co ma się wykroplić - wykropli się w wymienniku.

    > 2) Jak zamontować kapinosy w Czerpni/Wyrzutni UVLA? NIe chciałbym by lało po
    elewacji....

    Co ma lać? :)
    pozdr.

    --