  • 1. Data: 2016-07-20 12:21:42
    Temat: Wąż rozciagany do odkurzacza centralnego
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Uzywal ktos weza rozciaganego przy odkurzaczu centralnym?
    Chcialem miec oddzielna garazowa rure do odkurzania samochodow. Zwykla
    7m sie nie nadaje, bo za dluga i raczka z metalowa dluga do rura tez
    wygodna nie jest..
    Pytanie - jak sprawdza sie rura rozciagana?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2016-07-20 12:48:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak bys otworzyl punkt odkurzania samochodow to mialo by sens. Koszt doprowadzenia
    instalacji o ile centralny odkurzacz nie znajduje sie w garazu wedlug mnie bedzie
    duzy. Poza tym wygodniejszy w uzyciu bedzie zwykly odkurzacz za stowe.

  • 3. Data: 2016-07-20 13:13:45
    Temat: Re: Wąż rozciagany do odkurzacza centralnego
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    duzy. Poza tym wygodniejszy w uzyciu bedzie zwykly odkurzacz za stowe.

    No ale ja juz mam.
    Koszt na etapie instalacji nie jest duzy. W moim przypadku to dodatkowe
    potora - dwa metry rury, trojnik, dwa kolana i gniazdo. Plus kabel
    oczywiscie.
    Nie mam tez nic przeciwko zwyklym odkurzaczom, ale zajmuje miejsce i
    jest upierdliwy w przechowywaniu. Wiec skoro wszystko mam to wysrarczy
    mi sama rura, ktora i tak musi byc.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2016-07-20 16:25:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tylko ze zamiast w porywach poltora metra rury + nieduzy odkurzacz tak z osiem metrow
    rury potrzebujesz.

  • 5. Data: 2016-07-20 19:01:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 12:21, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Uzywal ktos weza rozciaganego przy odkurzaczu centralnym?
    Mam i używałem ale nie jest to wygodne, przy małym rozciagnięciu jeszcze
    ujdzie, potem to masakra siłowanie się z węzem, wg m,nie za mocną
    sprężynę tam dają poza tym jest dość ciężki, mój ma chyba 2m.
    > Chcialem miec oddzielna garazowa rure do odkurzania samochodow. Zwykla
    > 7m sie nie nadaje, bo za dluga i raczka z metalowa dluga do rura tez
    > wygodna nie jest..
    Ja dałem gniazdo w garażu ale nie używam bo nie mam rury, mam stary
    odkurzacz i jego używam, a że auto odkurzam dwa razy w roku to nie mam
    ciśnienia aby kupować np 3metrówkę zwykłą do centralnego.

    > Pytanie - jak sprawdza sie rura rozciagana?
    Próbowałem używać zamiast normanej gdy ją miałem na reklamacji i to była
    porażka.
    Tak jak pisałem wyżej, w aucie nie używałem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 6. Data: 2016-07-20 22:56:11
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Tylko ze zamiast w porywach poltora metra rury + nieduzy odkurzacz tak z osiem
    metrow rury potrzebujesz.

    No nie do konca. Rura siedem metrow sluzy do odkurzania domu. Sa tez
    rury rozciagane w cenie ok. stowki, tylko nie wiem co to jest warte. Za
    to nie potrzebuje klamota z zawsze zakrotkim kablem i krotszej rury.
    Odkurzacz wisi na scianie, wiec tylko brakuje rury. Nie to, ze jest to
    jakas rewolucja, ale wole teraz rure jak trzymac byle odkurzacz,
    pilnowac workow, zwijac kabel, rure i bawic sie z przedluzaczem.

    Pozdro.. TK