  • 1. Data: 2015-10-07 08:39:01
    Temat: Wczoraj w TV: domo+ bardzo ciekawa technologia fundamentu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Wczoraj w jednym programie budowlanym (brytyjskim) pokazywali bardzo
    fajną technologię stawiania fundamentu pod dom szkieletowy.

    Otóż wyglądało to jak strop typowego polskiego domu murowanego:
    podłużne żelbetowe belki w kształcie odwróconego "T", na których
    kładzono betonowe elementy, które tworzyły gładką powierzchnię.

    Była to tylko migawka więc niewiele więcej widziałem, ale wyglądało to
    interesująco.

    Spotkaliście się z takimi fundamentami?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-10-07 11:35:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 7 października 2015 08:39:02 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    > podłużne żelbetowe belki w kształcie odwróconego "T", na których
    > kładzono betonowe elementy, które tworzyły gładką powierzchnię.

    a to było na palach, stopach czy na zwykłym fundamencie na ławach?
    http://www.chemiabudowlana.info/zdjecia/publikacje/w
    _artykule/1380_z12.jpg

    wiem o jednym gosciu co robil na palach, ale pewnie mial zwykłe belki drewniane jako
    czesc nosną.

    b.

  • 3. Data: 2015-10-07 13:23:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 11:35, Budyń pisze:

> [...]
    _artykule/1380_z12.jpg

    > wiem o jednym gosciu co robil na palach, ale pewnie mial zwykłe belki drewniane

    Nie wiem, na czym to było, bo się kapkę spóźniłem. Zapewne na stopach.

    --
    MN