  • 11. Data: 2020-01-19 16:40:47
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Udowodnij.

    -----

  • 12. Data: 2020-01-19 16:43:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiesz gdzie prawdziwi władcy mieli taki sprzeciw?
    No ale skoro w dupokracji wybiera się ciotki...
    BTW po co takim np. Włochom armia, skoro w trakcie każdej wojny ze trzy razy się
    poddają?
    Podobnie z Francuzami.

    -----

  • 13. Data: 2020-01-19 16:59:01
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 16:43:51 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Wiesz gdzie prawdziwi władcy mieli taki sprzeciw?
    > No ale skoro w dupokracji wybiera się ciotki...

    aaaa korwinista, same dobre pomysly bez uwzględniania mozliwosci wdrozenia

    > BTW po co takim np. Włochom armia, skoro w trakcie każdej wojny ze trzy razy się
    poddają?
    > Podobnie z Francuzami.

    no przecież pisałem - prewencja, wrażenie silnej armii organicza apetyty agresora.

    b.

  • 14. Data: 2020-01-19 17:35:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Podeślij.
    >
    > TG

    https://energetyka24.com/atom/niemiecka-wojna-jadrow
    a-dlaczego-berlin-walczy-z-atomem-w-europie-analiza

    --
    MN

  • 15. Data: 2020-01-19 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budyń b...@g...com ...

    > formy obowiazkowe będą budziły sprzeciw - proponuję zatem całkowicie
    > dobrowolnie przeznaczyć 1szt kałacha do dyspozycji dla chetnego
    > chłopa + spora porcja nabojów miesięcznie. Kałach leżałby w szafie
    > na strzelnicy, możnaby sobie pójść postrzelać w wolnej chwili. W
    > razie zagrozenia wojną kałachy byłyby do zabrania do domu.

    Za dobrze by było...
    Za to teraz wzywaja 50 latków na przeszkolenia. Koszary, rekompensaty za
    czas utracony w pracy itp.
    A naboi po kilka sztuk kazdy dostaje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 16. Data: 2020-01-19 20:22:25
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-19 o 07:16 -0800, Budyń napisał:
> [...]
    > strzelnicy, możnaby sobie pójść postrzelać w wolnej chwili. W razie
    > zagrozenia wojną kałachy byłyby do zabrania do domu.

    Znając życie to takie "przeszkolenie" zdobędą tylko wariaci, bo
    normalny człowiek ma inne rzeczy do roboty niż strzelanie z pukawki do
    tarczy. Zresztą program który proponujesz pt. "dajmy broń komukolwiek i
    niech sobie radzą z problemem" jest od lat wdrożony w ramach "walki" z
    tzw. dziką zwierzyną. Skutek taki, że po lasach łażą szajbusy na
    promilach i strzelają w co popadnie.

    No i zakładając, że faktycznie pojawiłby się ten agresor - pójdziesz na
    ulicę z karabinem ryzykować życiem? Po co? Dla kogo? W imię czego?

    Mateusz

  • 17. Data: 2020-01-19 21:05:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    >
    > No i zakładając, że faktycznie pojawiłby się ten agresor - pójdziesz
    > na ulicę z karabinem ryzykować życiem? Po co? Dla kogo? W imię czego?

    Mądrego to i warto posłuchać!

    Jarek

    --
    Rżnij karabinem w bruk ulicy!
    Twoja jest krew, a ich jest nafta!

  • 18. Data: 2020-01-19 21:50:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 20:22:26 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > No i zakładając, że faktycznie pojawiłby się ten agresor - pójdziesz na
    > ulicę z karabinem ryzykować życiem? Po co? Dla kogo? W imię czego?

    znaczy sie pytasz czy bede walczył ze ojczyzne? dla mnie to oczywiste, ze tak.

    b.

  • 19. Data: 2020-01-19 21:58:45
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-19 o 12:50 -0800, Budyń napisał:

    > znaczy sie pytasz czy bede walczył ze ojczyzne? dla mnie to
    > oczywiste, ze tak.

    "ojczyzna" heh, dobre. :)

    No to krzyżyk na drogę.

    Mateusz

  • 20. Data: 2020-01-19 22:34:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Jan 2020 10:51:33 -0800 (PST), w
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Niemcaszki którzy na dzisiaj i tak zużywają najwięcej węgla w Europie właśnie
    otwierają kolejną elektrownie węglową i zamykaja
    > atomową. Co na to ignoranci pokroju Myjka?

    A czemu nie wspomniałeś, że zamykają jednocześnie 4 najbardziej trujące i
    najmniej efektywne elektrownie węglowe?
    Ty pominąłeś czy propaganda, którą przyjąłeś?