  • 1. Data: 2017-06-16 14:05:46
    Temat: Wełna na ocieplenie
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nie jestem na bieżąco w temacie cen ale czyżby wełna na elewacje staniała?
    Pisze dlatego bo zauważyłem u kilku lokalnych "developerów" ostatnio trend ocieplania
    budowanych bloków wełną.
    Developer jak to developer robi aby było jak najtaniej a tu wełna?

  • 2. Data: 2017-06-16 14:44:48
    Temat: Re: Wełna na ocieplenie
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > tu wełna?
    nie jest tak ze od 4 pietra musi byc welna bo niepalna? no to juz jak tak-
    to jada po calosci....
    gdzisz czytalem btw tego grilla w anglii

  • 3. Data: 2017-06-16 14:51:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 czerwca 2017 14:45:03 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > nie jest tak ze od 4 pietra musi byc welna bo niepalna? no to juz jak tak-
    > to jada po calosci....
    > gdzisz czytalem btw tego grilla w anglii

    Max 4 kondygnacyjne te budynki u nas

  • 4. Data: 2017-06-16 17:13:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-16 14:44, abn140 wrote:
    > nie jest tak ze od 4 pietra musi byc welna bo niepalna? no to juz jak tak-
    > to jada po calosci....

    12m