  • 11. Data: 2020-03-20 13:22:26
    Temat: Re: Wertykulato elektryczny
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Z jednej strony ucieszyłam się, że sprzęt gotowy do pracy, a z drugiej
    > strony było mi szkoda, bo upatrzyłam sobie z innej firmy wertykulator o
    > wadze 8 kg. Co przy moim wieku i siłach ma duże znaczenie.

    Ale lżejszy może być bardziej zawodny. Na przykład łożyska wirnika może
    mieć osadzone bezpośrednio w plastikowej obudowie. Wtedy przy
    ewentualnym przegrzaniu topi się i wykrzywia obudowa zaklinowując
    silnik. Możesz poczytać gdzieś na Amazonie relacje właścicieli lekkich
    kosiarek Boscha...

    Poza tym wertykulator to nie żelazko, z nim przechodzisz długie proste
    dystanse i waga ma mniejsze znaczenie.

  • 12. Data: 2020-03-20 15:57:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.03.2020 o 12:34, Krycha pisze:

    > Skręciłam ten. Wyjęłam z jednego otworu resztki metalu z nawiercania i inne
    > elementy trzeba było docisnąć, ale dało się skręcić.

    Przeproś Castoramę...

  • 13. Data: 2020-03-23 11:04:04
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.03.2020 o 23:34, Krycha pisze:
    (...)
    > Dziś jechałam oddać, bo okazał się bublem.
    (...)

    Powyższe okazało się nieprawdą, więc odszczekuję i pokrywam głowę
    popiołem. :-(

    Krycha.

  • 14. Data: 2020-03-23 11:36:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

    > (...)
    >
    > Powyższe okazało się nieprawdą, więc odszczekuję i pokrywam głowę
    > popiołem. :-(

    Na popiele dobrze rośnie cebula -- skoro już na ten temat zeszło.

    --
    Jarek