  • 11. Data: 2019-03-31 04:37:19
    Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co to za kretyn co w temacie o wezykach napisal o cytowaniu.

  • 12. Data: 2019-04-01 09:44:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.03.2019 04:37, Zenek Kapelinder pisze:

    > Co to za kretyn co w temacie o wezykach napisal o cytowaniu.

    Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
    o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
    na polskiej grupie dyskusyjnej?

  • 13. Data: 2019-04-01 18:20:24
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 09:44, collie pisze:

    > Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
    > o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
    > na polskiej grupie dyskusyjnej?

    Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny. Nie
    jest to może dobre, ale tak jest wszędzie, nie tylko na polskich
    grupach. W realu też tak jest, zaczyna się na jeden temat, a kończy się
    na innym, ale nikt za to nie wyzywa swego partnera.

    A poprawne cytowanie, gramatyka, nie obrażanie itd to są stare zasady
    netykiety, warto je stosować tak ja dobre obyczaje na co dzień.

  • 14. Data: 2019-04-01 18:41:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.04.2019 18:20, adam pisze:

    > Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny.

    I dygresje są zawsze ciekawsze niż wypowiedzi na temat. ;)