  • 1. Data: 2019-02-11 10:32:05
    Temat: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
    itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
    f.

  • 2. Data: 2019-02-11 17:28:01
    Od: ń <k...@t...sie>

    Niemieckie Made in Germany.

    -----
    > Jakie wężyki przyłączeniowe do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za
    najlepsze?

  • 3. Data: 2019-02-11 18:07:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zasadzie wszystkie sa tak samo trwale pod warunkiem ze zostaly prawidlowo
    zamontowane. Jak sie boisz elastycznych w oplocie uzyj wezykow z karbowanej rurki
    nierdzewnej. Miedziane karbowane rurki tez gdzies widzialem.

  • 4. Data: 2019-02-11 19:35:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dzień dobry,
    > Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
    > itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?

    Pytasz bo chcesz je założyć i zapomnieć o nich czy jak?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2019-02-11 20:08:33
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.02.2019 o 10:32, fonon pisze:
    > Dzień dobry,
    > Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek
    > itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
    > f.
    Sprawdź, jakie metale połączysz. U mnie miałem piecyk łazienkowy
    podłączony giętkim wężykiem do mosiężnego przyłącza z jednej strony i do
    żeliwnego nypla z drugiej. Pięknie to skorodowało elektrochemicznie po
    6-7 latach.
    Jacek

  • 6. Data: 2019-02-11 20:27:26
    Od: l...@g...com

    Madrzy w temacie zalecaja zmianę wężyków co kilka lat. U mnie po kilku latach zaczęło
    się lać( mała dziurka przy końcu wężyka)

  • 7. Data: 2019-02-11 20:47:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W wielkiej plycie sa czesto czterdziesto piecdziesiecio letnie wezyki i nie ciekna.

  • 8. Data: 2019-02-12 00:05:37
    Od: ń <k...@t...sie>

    Np. Schell:
    www.schell.eu/deutschland-de/produkte/eckventile/fle
    xible-schlaeuche.html

    -----

  • 9. Data: 2019-02-12 07:17:07
    Od: l...@g...com

    "W wielkiej plycie sa czesto czterdziesto piecdziesiecio letnie wezyki i nie ciekna.
    "
    Za Chiny Ludowe nie pamietam, by 40 lat temu były takie wężołki. Może skleroza. Ale
    nawet jeśli były, to były porządne PRLowskie.

  • 10. Data: 2019-02-12 08:03:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    Guma wężyka nie ma prawa tyle lat nie sparcieć.
    BTW 40 lat temu były rurki elastyczne z tworzywa.
    Słabością były gwinty, jak to połączyć ze stalową rurą lub żeliwną lub mosiężną
    złączką.
    Jak za słabo to cieknie, jak za mocno to pęknie.

    -----