  • 21. Data: 2019-03-30 11:21:22
    Temat: Re: Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
    Od: ń <k...@t...sie>

    Co to są zaciski poprzeczne, a zaciski wzdłużne?

    -----
    > Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które stosuje ten
    producent.

  • 22. Data: 2019-03-30 21:05:11
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.03.2019 o 11:21, ń pisze:
    > Co to są zaciski poprzeczne, a zaciski wzdłużne?
    >

    > -----

    Co to za kretyn, który nie umie cytować?

    --
    Czarek

  • 23. Data: 2019-03-30 21:47:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Duzo napisales a tak naprawde to nic nie napisales. Kluczem do sukcesu przy montazu
    wezykow nie jest ich cena a czy sa prawidlowo zamontowane.

    Fachowiec od wężyków się odezwał :)

    Kogutek jest coś na czym się nie znasz? To znaczy na czym ci się nie
    wydaje, że się znasz?

    Jeżeli zaś chodzi o wężyki to właśnie ty głupoty piszesz. Wężyki są o
    różnej jakości. Są lepsze i gorsze i te gorsze potrafią ni stąd ni zowąd
    zalać mieszkanie, nawet jak są poprawnie zamontowane. Faktem jest
    natomiast to, że nawet dobre wężyki, źle zamontowane potrafią pęknąć.

  • 24. Data: 2019-03-30 22:03:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiekszy fachowiec od wezykow niz ty od chleba. Chyba ze o wodny chleb twojego
    przepisu chodzi. Odtajnij przepis, zlikwidujesz glod na Ziemi.