  • 1. Data: 2020-11-20 18:15:59
    Temat: Wideodomofon Hikvision
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Będę zakładał wideodomofon dom-furtka. Znalazłem nowy model Hikvision
    Villa DS-KIS703P. Zaleta jest taka, że transmisja jest Wi-Fi i wystarczy
    jedynie 2 żyłowy przewód do zasilania.
    Macie jakieś opinie na temat marki Hikvision? W sieci widzę opinie 3/5 i
    4/5 ale żadnych opisów.
    W ogóle, czy wideodomofon Wi-Fi ma sens? Podoba mi się możliwość obsługi
    z aplikacji na komórkę.
    Jacek

  • 2. Data: 2020-11-20 18:49:42
    Temat: Re: Wideodomofon Hikvision
    Od: WS <L...@c...pl>

    piątek, 20 listopada 2020 o 18:16:03 UTC+1 Jacek napisał(a):
    >...że transmisja jest Wi-Fi i wystarczy
    > jedynie 2 żyłowy przewód do zasilania.

    Teraz pełno takich 2 żyłowych, nie potrzebują WiFi...

    > W ogóle, czy wideodomofon Wi-Fi ma sens? Podoba mi się możliwość obsługi
    > z aplikacji na komórkę.

    Co kto lubi, jeśli teściowa zadzwoni spod furtki i przez tel. odpowiesz na ten
    domofon, że aktualnie nie ma was w domu, to do końca życia się nie wytłumaczysz ;)
    ;) ;)

  • 3. Data: 2020-11-20 20:28:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.11.2020 o 18:49, WS pisze:
    > Teraz pełno takich 2 żyłowych, nie potrzebują WiFi...
    Wi-Fi mi się podoba, ale nie mam zielonego pojęcia, jak działa taki
    wideodomofon w praktyce.

    > Co kto lubi, jeśli teściowa zadzwoni spod furtki i przez tel. odpowiesz na ten
    domofon, że aktualnie nie ma was w domu, to do końca życia się nie wytłumaczysz
    Mi to już nie grozi, bo teściowa opuściła nas na zawsze 10 lat temu.
    Jacek

  • 4. Data: 2020-11-20 22:57:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.11.2020 o 18:15, Jacek pisze:
    > Hikvision Villa DS-KIS703P
    tak na szybko: dowolna kamera z aplikacją na telefon. tak skonfigurowane
    wykrywanie ruchu, żeby "widziała" w obszarze wykrywania tylko rękę
    naciskającą na "udawany" dzwonek. dostajesz powiadomienie na smartfona,
    włączasz aplikacje (2 sekundy) i słuchasz, mówisz do kamery.
    prawdopodobnie będzie potrzebny większy głośnik. całość 75zł.
    najprawdopodobniej, myślałeś o czymś lepszym. określ "lepszość" i
    zastanów sie czy warto dopłacać

    ToMasz

  • 5. Data: 2020-11-21 08:16:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.11.2020 o 22:57, ToMasz pisze:
> [...]
    > prawdopodobnie będzie potrzebny większy głośnik. całość 75zł.
    > najprawdopodobniej, myślałeś o czymś lepszym. określ "lepszość" i
    Dobrze radzisz. Po tym, jak okazało się, że moduł przy furtce musi mieć
    połaczenie kablem z monitorem (nie tylko zasilanie ale też sygnał idą
    kablem) muszę poszukać czegoś innego.
    Używasz takiego wynalazku? Zaproponuj coś w cenie do 4 stówek.
    Jacek

  • 6. Data: 2020-11-21 08:41:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To tym bardziej...

    -----

  • 7. Data: 2020-11-21 11:37:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    piątek, 20 listopada 2020 o 22:57:43 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    > tak na szybko: dowolna kamera z aplikacją na telefon. tak skonfigurowane
    > wykrywanie ruchu, żeby "widziała" w obszarze wykrywania tylko rękę
    > naciskającą na "udawany" dzwonek

    Tak na szybko to jestem pewien, że nie zadziała, jeśli to brama przy drodze ;)
    Mam kilkanaśie lat taką byle kamerę (wewnętrzną) do podglądu domu, nie ma szans
    ustawić powiadomień na ruch, bo reaguje na "wszystko", w tym swiatła jadących obok
    samochodów (na wiekszości ścian, które widzi przelatują granice swiatło/cień na które
    reaguje)
    No i potrzeba kamemerki z głośnikiem + zamontowanie tak, żeby było coś słychać, czyli
    tuż przy furtce raczej

  • 8. Data: 2020-11-21 12:09:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    sobota, 21 listopada 2020 o 08:16:57 UTC+1 Jacek napisał(a):

    > Dobrze radzisz. Po tym, jak okazało się, że moduł przy furtce musi mieć
    > połaczenie kablem z monitorem (nie tylko zasilanie ale też sygnał idą
    > kablem) muszę poszukać czegoś innego.

    Domyślam się, że nie chcesz dokładać kabli, a zasilanie tam już masz? Zawsze możesz
    zaryzykować jakiś badziewny videodomofon od myfriendow... setki tego...
    pod warunkiem, że na smartfonie/tablecie w domu masz non stop dostępny net i są
    włączone, bo gdzieś musisz odbierać

    np. http://pl.aliexpress.com/item/4000537992133.html
    http://pl.aliexpress.com/item/4000866656636.html

    Tylko nie masz opcji otwarcia bramki!!! Do tego mozna uzyc jakiez zdalne wyłączniki
    na WiFi...
    No i na 90% procent wszystko idzie przez Chinskie serwery...

  • 9. Data: 2020-11-21 12:45:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    no i oczywiscie gotowce po WiFi sa (bez kabla), z otwieraniem wystarcza zasilanie po
    stronie nadajnika i oddzielne odbiornika
    np. HikVision DS-KIS604
    https://ivel.pl/p17278,bezprzewodowy-wideodomofon-ip
    -ds-kis603-p-z-czytnikiem-zblizeniowym-wifi-hikvisio
    n.html

  • 10. Data: 2020-11-21 14:38:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 21.11.2020 o 11:37, WS pisze:
    > Tak na szybko to jestem pewien, że nie zadziała, jeśli to brama przy drodze ;)
    > Mam kilkanaśie lat taką byle kamerę (wewnętrzną) do podglądu domu, nie ma szans
    ustawić powiadomień na ruch, bo reaguje na "wszystko",
    U mnie przejeżdżają 2 auta na dobę, więc nie będzie problemu. Otwierania
    furtki też nie muszę mieć, bo mam na pilota.
    Jacek