  • 1. Data: 2015-05-03 10:16:44
    Temat: Widna kuchnia vs łazienka
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    Jakbyście mieli wybór pomiędzy widną kuchnią a łazienką to które
    rozwiązanie będzie lepsze i dlaczego?
    Ja wybrałbym widną kuchnię, ale może są jakiś argumenty za widną łazienką.
    Niestety układ jest taki że tylko jedno z tych dwóch pomieszczeń może
    być z oknem.
    Kuchnia bez względu na wariant będzie aneksem w pokoju dziennym.

  • 2. Data: 2015-05-03 11:03:34
    Temat: Re: Widna kuchnia vs łazienka
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "klaus" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > oknem.
    > Kuchnia bez względu na wariant będzie aneksem w pokoju dziennym.

    zdecydowanie kuchnia, w lazience (w zaleznosci od poziomu itd) i tak
    stosuje sie z reguly nieprzezroczyste okna wiec latwiej je zastapic
    sztucznym oswietleniem

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2015-05-03 12:53:12
    Od: "BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 10:16:45 UTC+2 użytkownik klaus napisał:

    > Kuchnia bez względu na wariant będzie aneksem w pokoju dziennym.

    Czyli będzie mieć okna, więc daj okno w łazience.

  • 4. Data: 2015-05-03 13:55:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    > być z oknem.
    > Kuchnia bez względu na wariant będzie aneksem w pokoju dziennym.

    Kuchnia naturalnie! Do dzis nie rozumiem po co komu okno w lazience - i tak
    zawsze jest zasloniete :-) Ja z premedytacja lazienke zrobilem w srodku
    domu - zero okien. Na sraczu to sie czyta najwyzej gazete, a nie podziwia
    przyrode u sasiada w ogrodzie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-05-03 20:11:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 10:16, klaus pisze:
> [...]
    > być z oknem.
    > Kuchnia bez względu na wariant będzie aneksem w pokoju dziennym.

    Kuchnia po stokroć

    --
    Irokez