  • 1. Data: 2018-01-31 14:53:30
    Temat: Wierzyc czy nie wierzyc w to?
    Od: Majka <k...@g...com>

    Cześć,
    Widzę czajniki z zabezpieczeniem przed włączeniem bez wody.
    Miałam dotąd tylko zwykłe czajniki, trzeba było nalać minimum (kreska zazwyczaj na
    0,5 litra). A takiej funkcji jak blokada włączenia pustego czajnika nie miałam okazji
    użyć.

    Macie może urządzenia z taką funkcją?
    Działa to?
    Wierzyć w te opisy czy nie wierzyć?
    Pusty czajnik nie rozpocznie pracy/grzania?

    majka

  • 2. Data: 2018-01-31 21:19:13
    Temat: Re: Wierzyc czy nie wierzyc w to?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Majka napisała:

> [...]
    > Działa to?
    > Wierzyć w te opisy czy nie wierzyć?
    > Pusty czajnik nie rozpocznie pracy/grzania?

    U mnie działa. Do znaczy nie działa, gdy nie ma wody. Zasyczy
    i zaraz się wyłączy. A ja jestem wybitnym specjalistą od palenia
    czajników. Takie stawiane na gazie wytrzymywały u mnie tydzień
    do pierwszego spalenia. Wykończyłem ich chyba dziesiątki.
    Elektrycznych miałem kilka, każdy miał okazję być przetestowanym
    na okoliczność braku wody we wnętrzu.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2018-01-31 22:03:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 stycznia 2018 21:19:15 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
> [...]
    > czajników. Takie stawiane na gazie wytrzymywały u mnie tydzień
    > do pierwszego spalenia. Wykończyłem ich chyba dziesiątki.

    Taki obywatel to skarb dla gospodarki!

    L.

  • 4. Data: 2018-02-01 03:59:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdy elektryczny ma zabezpieczenie ze jak by sie woda wygotowala bo zostawiony z
    otwarta pokrywka, albo uszkodzil sie termostat co wylacza po zagotowaniu albo
    wlaczony bez wody to sie wylaczy. Sa modele ze zeby powtornie wlaczyc trzeba rozebrac
    i wcisnac dinks na czujniku temperatury a sa i takie ze jak sam ostygnie to bedzie
    dzialal dalej. Inna sprawa ze przegrzanie grzalki jej nie sluzy.

  • 5. Data: 2018-02-01 22:31:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 31 Jan 2018 13:03:06 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

    > Taki obywatel to skarb dla gospodarki!

    ... Chin ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2018-02-01 22:44:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Borys Pogoreło napisał:

    > ... Chin ;)

    E tam Chin. Kiedy ja te czajniki paliłem, rządy w Państwie Środka
    dzierżył przewodniczący Mao. Potem jeszcze przez dekadę jego
    następcy uważali, że najlepiej będzie, jeśli Chińczycy ubrani
    w jednakowe mundurki całymi dniami będą wozić taczkami piasek
    na budowie. Wtedy głupie pomysły do głowy nie przychodzą, czasu
    na nie nie staje. Koncept, by produkować wszystko dla wszystkich
    (osprzęt herbaciany zwłaszcza) pojawił się później.

    Jarek

    --
    Pewien działacz imieniem Mao
    narozrabiał w Chinach niemao.