  • 11. Data: 2018-03-11 17:47:52
    Temat: Re: Wierzyc czy nie wierzyc w to?
    Od: i...@g...pl

    > to juz szybciej by mi bylo pociagnac sobie
    > dodatkowe zasilanie do
    > lodowki i wylaczac wszystko inne niz przy kazdym wyjsciu i powrocie
    > robic taki obchod

    Nie wiem, musisz to sobie przemyśleć. Wielu nie przemyślało wcale - i potem płakalo.
    https://tech.wp.pl/strazacy-ostrzegaja-ladowanie-kom
    orek-przez-noc-moze-spowodowac-pozar-606943829579072
    1a
    ?
    Uwaga - mowa tu NIE TYLKO o komórkach.

  • 12. Data: 2018-08-06 10:03:11
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Niby działa, choć nie zawsze jak byś chciała.
    Np. po wylaniu z czajnika całej zagotowanej w nim wody i po próbie odstawienia
    pustego jeszcze ciepłego czajnika na podstawkę alarm akustyczny napie....a na cały
    dom że czajnik gorący i pusty, i trzeba stawiać gdzieś z boku aż nieco ostygnie.

    To co mnie najbardziej denerwuje w czajniku to niesamowity hałas, z jakim gotuje
    wodę.
    Marketoidzi, wymyślcie ciche czajniki.

    -----